  • 41. Data: 2010-02-04 09:37:41
    Temat: Re: zewnętrzne HDD - WTF?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    news:hke1kj$i91$2@news.onet.pl...

    > Ilość problemów jest wprost proporcjonalna do ilości zajętych śledzi i być
    > może tu też należałoby szukać źródła kłopotów.

    Zasadniczo kłopotów nie mam- aż sam się dziwię ;)
    Do kompa wsadziłem ATA133, SCSI, Audio z Firewire, LPT+RS, TV i wszystko
    działa. I to jednocześnie. Może zasługa w tym płyty ( niemal "goła" płyta
    Intel 875, przewidziana do pracy w stacjach roboczych).
    A dysk WD ujawnił "bad sectory". To raczej nie jest problemem z "wnętrza"...
    "Imation" jest jedynym z 4-ch (a nawet 5-ciu) dysków USB, który "pali"
    numery.

  • 42. Data: 2010-02-04 11:45:49
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Praktyka pokazuje, że ,,serwery'' z demobilu (CPU z ~300MHz) z dwoma dyskami
    > w mirrorze potrafią działać bezawarynie wiele lat, bez jakiejkolwiek utraty

    Dokładnie: z zainstalowanych w 2000r 5 serwerów produkcyjnych suna
    zaopatrzonych w sumie w około 20 dysków scsi, od uruchomienia padł:
    1 dysk (nie całkiem - dostał tylko kilku badów),
    1 wiatraczek, jednak bez konsekwencji dla maszyny (mają po 2).
    System pracuje 24/7

  • 43. Data: 2010-02-04 14:27:55
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Feb 3, 4:13 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > kupuje sie zwyk y dysk i pude ko z USB  :)

    Etam, brzydkie te pudelka, a My Book do Macbooka mi pasuje jak ulal :P

    Poza tym esata i firewire chcialem, a takie pudelko + dysk to juz
    chyba kosztowaloby podobnie?

    T.

  • 44. Data: 2010-02-04 20:45:22
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 3 Feb 2010 11:17:34 +0100, "Marcin [3M]"
    <m...@g...pl> wrote:

    Hihihih, w ten poniedziałek robiłem porządki i przegrałem sporo plików
    z laptopa na parumiesięczny 500 GB dysk Samsunga na USB i wyłączyłem
    kompa. Następnego dnia, z rana, cóż, dysk zamienił się w brzęczyk ;)

    Przeprosiłem się z powrotem z DVD-RAM ;) Inna sprawa, że dysk dopiero
    po roku czy dwóch bezawaryjnej pracy jest pewny.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 45. Data: 2010-02-04 22:40:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
> [...]
    >
    > Przeprosiłem się z powrotem z DVD-RAM ;) Inna sprawa, że dysk dopiero
    > po roku czy dwóch bezawaryjnej pracy jest pewny.

    Bo dysk jest pewny jak są trzy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 46. Data: 2010-02-05 00:00:59
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 4 Lut, 21:45, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Przeprosiłem się z powrotem z DVD-RAM ;) Inna sprawa, że dysk dopiero
    > po roku czy dwóch bezawaryjnej pracy jest pewny.
    Pewne to są złote płyty kodaka po 7 zł / sztuka. o innych
    rozwiązaniach zapomnij.
    Pozdro Marcin

  • 47. Data: 2010-02-05 01:17:04
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Na złotych CD przewiozłem się... Nie pamiętam wprawdzie kto był producentem,
    ale było to w czasach płyt po 20zł ;)

    Co do DVD-RAM - Mam do nich większe zaufanie niż do jakichkolwiek innych
    DVD. Szkoda tylko, że nagrywarki dość opornie je obsługują (poza
    Mitsumi/Panasonic z odpowiednim softem).

  • 48. Data: 2010-02-05 06:16:16
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 04 Feb 2010 23:40:49 +0100, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Bo dysk jest pewny jak są trzy.
    Tyż prowda. Ale jak to miał być dysk przenośny do laptopa, to w
    ilościach trzech sztuk by się nie sprawdził.

    PS. Janko, zrób na swojej stronie RSSa by informował o nowych
    zdjęciach.

  • 49. Data: 2010-02-05 06:17:56
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 4 Feb 2010 16:00:59 -0800 (PST), "d...@v...pl" <d...@v...pl>
    wrote:

    >Pewne to są złote płyty kodaka po 7 zł / sztuka. o innych
    >rozwiązaniach zapomnij.
    >Pozdro Marcin
    Aby tylko po 7 zł. Jakiś czas temu kupiłem DVD-RAMy Fuji, bodajże i
    kosztowały mnie coś około 20 zł/sztuka.

  • 50. Data: 2010-02-05 06:19:16
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 5 Feb 2010 02:17:04 +0100, "Marcin [3M]"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Co do DVD-RAM - Mam do nich większe zaufanie niż do jakichkolwiek innych
    >DVD. Szkoda tylko, że nagrywarki dość opornie je obsługują (poza
    >Mitsumi/Panasonic z odpowiednim softem).
    To ja mogę ci polecić LG/Hitachi. Mam jakiegoś stareńkiego LG GSA-4160
    i jedyną wadą jest zapis DVD-RAM z prędkością 1x.