eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetzepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanieRe: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Jacek <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie
    Date: Mon, 18 Jul 2011 16:02:17 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <v...@4...net>
    References: <j016s4$689$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-114-220.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310997736 654 178.36.114.220 (18 Jul 2011 14:02:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2011 14:02:16 +0000 (UTC)
    X-User: sha-lom
    X-Antivirus: avast! (VPS 110718-0, 2011-07-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1197264
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 11:53:40 +0000 (UTC), nolina napisał(a):

    > Hej
    > Taka kwestia. Kupuję np. dysk nowy. Instaluję system, programy, kopiuję
    > dane-wszytko to pochłania duuuuużo czasu. Po jakimś czasie okazuję się, że
    > dysk ma 12523 heksamilairdów bad sectorów i dysk muszę oddać do serwisu. Co
    > oznacza, że muszę mieć inny dysk by zgrać dane i co ważne mój komp który jest
    > potrzebny do pracy ... uniemożliwia mi jej wykonywanie. Dysk odnoszę do
    > serwisu (maja wg prawa miesiąc!!! na "naprawę"). Zanim będę mógł odnieść dysk
    > muszę kupić nowy!, bo akurat nie mam żadnego albo na tym co mam, na starym nie
    > ma miejsca. Po miesiącu dysk wraca do mnie. Ja zostaję z dwoma dyskami-jeden
    > jest mi zbędny. Zapłaciłem za niego bo firma nie umie solidnie zrobić swojego
    > produktu, tudzież zapewnić taki serwis by zminimalizować i tak już poniesione
    > nakłady czasowe. Aha ... za jakiś czas może się znów okazać, że dysk pada i
    > zabawa od nowa i tak do usr... śmierci
    > można się bawić i ponosić koszty,

    Ile razy, jezeli nie jeden, zdarzyla sie Tobie taka sytuacja?

    > nerwy, czas tracić na instalacje, przenoszenie danych za to że firma robi
    > szajs. Czy można się przed tym jakoś ustrzec?. Ale nie dawajcie rad w stylu
    > raidy, macierze, buckupy, wykupywanie jakiś dodatkowych serwisów. Chcę kupić
    > jeden (1) dysk czy inną część.

    Blad w Twoim mysleniu polega na tym, ze to Ty wystepujesz w tej sytuacji
    jako serwis.
    Normalnie jest tak, ze oddajesz komputer do serwisu i z nim ustalasz
    warunki naprawy.
    Reszta jest chyba jasna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: