eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetzepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie › Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie
  • Data: 2011-07-19 06:45:22
    Temat: Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 19.07.2011 08:31, Vituniu pisze:

    > Z reszta - kto Ci bronil kupic "serwerowowy" dysk przeznaczony
    > do pracy 24/7 z dluzszym MTBF i doplacic do serwisu NBD?

    Z mojego doświadczenia wynika, że dla dysków zdrowiej jest, jak nie są
    przenoszone ale za to pracują non-stop. Może niekoniecznie intensywnie,
    ale byle się talerze kręciły.

    Więcej!

    Już dwa razy miałem przypadek, że stary "amatorski" dysk, do tej pory
    działający w "trybie serwerowym" niezawodnie, "umarł" po dłuższym przestoju.

    Co zatem masz na myśli pisząc o "przeznaczeniu" do pracy 24/7?
    (marketing pomijając ;) )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: