  • Data: 2011-07-19 08:02:16
    Temat: Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie
    Od: "Buniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    >Czy można się przed tym jakoś ustrzec?. Ale nie dawajcie rad w stylu
    >raidy, macierze, buckupy, wykupywanie jakiś dodatkowych serwisów. Chcę
    >kupić
    >jeden (1) dysk czy inną część.

    Niestety nie możesz się przed tym ustrzec, jak na wejściu rezygnujesz z
    raida(brak przestojów w przypadku awarii) lub backupu(braku strat w danych w
    przypadku awarii).
    Nawet duże i bogate firmy posiadające macierze za 1 mln pln i serwisem 4
    godziny maja nadmiarowe dane (raid`y.)
    A używają najczęściej najlepszych i najżywotniejszych elementów w systemach
    komputerowych.
    Oczekujesz 100% pewności w systemach domowych, niestety nie ta bajka.

    PS: Obecnie masz 2 dyski jak już życie Cię zmusiło powieś RAIDA 1.

    A jaki dysk masz na zbyciu może odkupie :) ??

    Buniek