    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zegary roznych stref czasowych
    Date: Mon, 05 Sep 2011 10:01:33 +0200

    Am 04.09.2011 21:29, schrieb Jarosław Sokołowski:

    > Oni też chyba nie wiedzą, bo ceny nie podają. To chyba nie jest jakiś
    > wielki problem zasilić z jednego źródła impulsów silniki krokowe
    > zegarów, jakie wszędzie można kupić. Pozostaje pytanie o DST, co jest
    > dość kłopotliwą sprawą w zegarach mechanicznych (choć nie awykonalną).
    no bez jaj. Mam zegarek na rękę i działa bez problemu.

    A zegarów master potrzeba kilka, bo przełączanie czasu letniego na
    normalny, zimowy, dodatkowy wiosenny i inne ciekawostki zależą od kraju.
    Już przy EU i USA jest różnie. Islandia nie przełącza, Rosja od tego
    roku też nie. Inaczej wystarczyłyby zegarki z Ikei po 10EUR i tylko
    wskazówki poprzestawiać ;-).

    Waldek