  • Data: 2009-04-03 06:58:03
    Temat: Re: zdjecia w locie
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dzieki. nie wiesz moze nic wiecej na temat? kto to ma pokazac? polska
    > firma czy zagraniczna? <rs>

    nie podniecaj sie jeszcze niestety :( Taka zabawka bedzie
    kosztowala conajmniej 15 tysiecy a raczej wiecej przypuszczam
    to primo. Secondo nawet chyba sobie nie zdajesz sprawy jak
    trudno pilotowac helikopter.

    Sa firmy ktore robia takie zdjecia ale zadna Ci nie poleci
    takim modelem nad miastem jest to niewykonalne z dwoch
    powodow mozliwosci technicznych i przepisow lotniczych.

    Jedyna sesnowna opcja wynajecie samolotu lub motolotni
    tak jak ja to robilem ale tutaj z miastem zaczynaja sie schody.
    Strefy zamkniete, kanaly powietrze, potrzebne zgody na
    przelot itp. Motolotnia musi byc wyposazona w sprzet do
    lacznosci radiowej jak samolot. Poza tym to niewiarygodne
    koszty za godzine takiego lotu.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski