  • Data: 2011-07-21 00:51:20
    Temat: Re: zdjecia slubne po raz kolejny
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 20, 4:55 pm, "proartisma" <p...@N...gazeta.pl> wrote:
    > przeczytalam cala dyskusje na temat plastyki obrazu i szczerze mowiac
    > zaczynam powoli sie w tym wszystkim gubic. artykulow w internecie na temat
    > sprzetu tez przeczytalam wiele ale w dalszym ciagu nie moge dokonac
    > konkretnego wyboru.
    >
    > prosze was zatem o podpowiedz jaki sprzet do wykonywania zdjec slubnych byl
    > by najlepszy, interesuja mnie rozwiazania niezbyt drogie, tak do max 7000z .
    > w tej cenie musi sie znalezc aparat, lampa i obiektyw (obiektywy).
    >
    > w tej chwili jak pisalam wczesniej mam nikona d90 i samyanga 14mm, jest tez
> [...]

    Poczytaj troche archiwum tej grupy na temat fotografii slubnej.
    Dowiesz sie, ze fotografia slubna, to dno fotograficzne a fotograf
    slubny to kotleciarz, gniotprob i tak dalej w ten desen.
    W jednym z ostatnich watkow na ten temat sprzed paru dni, dowiesz sie,
    ze:
    "Każda małpa może robić zdjęcia a na pewno lepiej niż nie jeden ślubny
    fotograf ".
    Ponizej masz dowod na to, co napisalem.