  • Data: 2011-07-21 07:59:22
    Temat: Re: zdjecia slubne po raz kolejny
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 21, 3:43 am, AdamS <f...@f...pl> wrote:

    > Z tekstu trudno odczytac emocje i intencje a zamiast kopania w dupę
    > wystarczy emotikona jakaś. Bez tego każdą bzdurę jak juz zostanie
    > wytknięta można tłumaczyć ironią.

    Juz dawno zauwazylem, ze im wiekszy troll, typu wioskowego glupeka
    Janka muzykanta, to tym wiecej emotek wstawia.
    Chlpina chyba niezdolny do napisania posta bez emotki, ale juz ty sam
    doszedles do wniosku, dlaczego tak robi.
    ----
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/