  • Data: 2009-09-18 10:39:34
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Nie napinaj się dzieciaku. Odezwała się urazona duma, czy nie
    > zrozumiałeś czegoś?! Zarobileś kasę na knotach i jeszcze pyszczysz, że
    > ktoś tego nie docenił.

    No nie zapędzaj się ;) uważam że efekt końcowy Quenta jest naprawdę
    niezły, z takie pieniądze klient powinien być zachwycony. Jak sam
    napisał retusz mu szedł nieźle skoro tylko 10 godzin, a jak by nie
    patrzeć ma teraz kolejne doświadczenie w dość ciężki temacie. Teraz może
    być już tylko lepiej.

    > W pierwszej książce o fotografi z brzegu (masz
    > taka w domu?) bedziesz miał ogólny schemat stanowiska do fotografii
    > takich rzeczy jak szkło czy przedmioty refleksyjne... to na początek...

    Wiesz jakie moje wielkie zdziwienie było jak zderzyłem sobie te schematy
    z praktyką ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.