  • Data: 2009-09-18 12:29:30
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:
    > ustaw sobie swiatla tak rownomiernie jak chcesz , zrob zdjecie raz
    > pojedynczue traz hdr
    > zobaczycz jak hdr wygladzi przejscia tonalne.

    Najpierw myślałem, że jako ''prorok fotografii XXI wieku'' będziesz
    wymyślał nową prędkość światła, byle tylko było inaczej niż twierdzi
    cała reszta (której nie lubisz).
    Ale wytłumaczenie jest zupełnie prozaiczne: ponieważ zupełnie sobie nie
    radzisz z photoshopem i jak widać, oświetleniem, zrzucasz całą obróbkę
    na automatyczny konwerter scalający ujęcia hdr, co daje jakieś tam
    wyniki, lepsze z pewnością od walenia na oślep w krzywą.

    No ale to nie tędy droga. Aczkolwiek niektórzy dają do każdego zdjęcia
    autolevels i też jest... jak jest.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl