  • Data: 2009-09-18 12:37:35
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sep., 12:47, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Konkrety, zaprzeczysz że twoje monety są matowe? Bo na razie widzę że
    > mieliśmy porównać efekty Quenta z twoją techniką która jakoby by miała
    > podnieść walory zdjęcia.

    > Ja swoje wyzwalam ;) a na parametry synchronizacji jestem z góry skazany
    > przez producenta ;) poza tym nie doktoryzuje się z teorii budowy sprzętu
    > foto. Wolę robić zdjęcia.
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.

    zrobilem zdjecia na blyszczacej czesci instrumnetu - swieci sie jak
    psu jaja.
    oswitlenie skupione , nie rozpraszalem

    tutaj masz oryginal

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Zdjecia#slid
    eshow/5382783578526683106

    na prawo hdr

    na elemncie blyszczacym przyrosct jakosc hdr jest oczywiscie bardziej
    widoczny jako ze dynamika sceny jest wieksza niz na matowej monecie.

    widac to o czym pisalem w pierwszym poscie - skokowy przyrost jakosci
    - przy zastosowaniu swiatla rozproszonego problem bedzie calkowicie
    rozwiazany.

    wczorajszy experyment mial na celu pokazanie , ze hdr w makro daje
    jednak zmiany.

    tyle wtym temacie.