  • Data: 2009-09-18 11:35:19
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cichybartko" napisał

    > Tak brak powierzchni to może być coś co dobije i nie da się tego tak łatwo
    > przeskoczyć.

    Właśnie - ja od lat kombinuję jak sobie wygospodarować miejsce na ustawienie
    stałego studia i niestety bez metrażu g. mi z tego wychodzi. Jedyne
    pomieszczenia jakie mam to piwnica ale niestety kurz plus woda podchodząca
    przy ulewach uniemozliwia mi to w 100%.

    > Ale niektóre sceny są niby proste a w praktyce hehe ;). Mnie urzekł ten
    > przykład win. Niesamowite zdjęcie. Faktem jest że niektóre sceny to
    > przykład jak radzić sobie bez PS ale bardzo żmudne w wykonaniu, chyba nikt
    > teraz tak tego nie robi.

    Dokładnie.

    > To już może być lekko subiektywne :).

    Ja na to patrzę w ten sposób - tam są przede wszystkim świetne pomysły. Ich
    realizacja wydaje się być bardzo prosta na zasadzie odtworzenia.
    Jednak wymyslić i zrealizować... no tu spodziewam się, że byłoby cienko
    ; )))

    adam