  • Data: 2009-09-18 06:33:06
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: "Kokos" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Poszukuje jakichs tutoriali, poradnikow itp. - "jak robic w studio zdjecia
    > obraczek i podobnej bizuterii" :-)
    >
    > Eksperymentuje ostatnio ale nie jestem zadowolony z efektow.
    > Szczegolnie nie podobaja mi sie odbicia na wewnetrznej stronie obraczki.
    > Oczywiscie wprawny szopowiec moglby to retuszowac ale wolalbym jednak
    > lepiej opanowac warsztat w studio...

    kolejny z cyklu "jak sfotografować (tu wstaw przedmiot)"..
    myslisz ze zrobisz profesjonalne zdjęcie z katalogu nie majac wiedzy i
    doświaczenia? śmiech na sali....
    trzeba sfotografowac tak żeby odbijało sie to co chcemy... troche pomyśl
    najpierw a nie lecisz na grupe i piszesz zeby dac ci natychmiastowe
    rozwiązanie...
    popatrz jak układająs ie odbicia w obrączce.. gdzie trzeba wstawic jakąś
    biała powierzchnie gdzie zeby sie dobrze odbijało...
    think MacGyver