  • 11. Data: 2009-08-03 18:37:28
    Temat: Re: zdjecia cyfrowe
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h573md$5vv$1@news.task.gda.pl> Mariusz [mr.] wrote:

> [...]
    > "dośc martwy" ;-) Cyfrę (tak jak kiedyś analoga) trzeba najpierw
    > polubić, a wraz z tym przyjdzie lepsze zrozumienie jej filozofii i
    > przyspieszone tempo nauki. Na pociechę dodam, że taki fotograficzny
    > dyletant jak ja potrzebował dwóch lat (i jakichś 20K klatek ;-) żeby
    > do końca zrozumieć swój sprzęt, jego pokrętną filozofię, właściwości
    > matrycy i "upodobania" cyfrowej obróbki sygnału. Zatem rada cyfrowego
    > amatora: odblokuj się mistrzu; na czas wprawek przestań szanować
    > klatki (dopiero później można do tego wrócić) i staraj się zrozumieć

    Dzieki.
    Bede sie staral. Na razie tylklo w nocy bo nie lubie forsowac filmu.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 12. Data: 2009-08-03 18:39:05
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h576t0$d7f$1@news.onet.pl> Rob wrote:

    > Brzydkie, analogiem robisz ładniejsze.
    > Rob.

    No to, to ja wiem. I bardziej kolorowe.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 13. Data: 2009-08-03 19:23:41
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 15:50:08 +0000 (UTC), _rK_ napisał(a):

    > http://robertkresa.com/iNC01.html
    >
    > Oczywiscie opinie wszelkie mile widziane.

    Z przyjemnością oglądam twoje zdjęcia, czym byś nie robił. Te również.
    Jeżeli ma się twoje wyczucie chwili, nastroju, to reszta jest naprawdę
    obojętna.
    Piotr

  • 14. Data: 2009-08-03 19:25:50
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > ...publicznie przyznajac sie do posiadania nowoczesnego aparatu

    serio ? a ja byłem pewien, ze nowoczesne aparaty robią już kolorowe
    zdjęcia ;-)))

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 15. Data: 2009-08-03 19:34:27
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Aug., 17:50, _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:
    > Witam kolezanki i kolegow.
    >
    > Zbieram sie na odwage i walcze ze soba. To dosyc wstydliwy temat, wiec
    > nie do konca jestem pewnien czy robie dobrze, publicznie przyznajac sie
    > do posiadania nowoczesnego aparatu, a co jeszcze gorsze, do robienia nim
    > zdjec. Wciaz nie moge sie zdecydowac czy oficjalnie pokazac je na
    > stronie. Wstyd straszny. Na usprawiedliwienie moge dodac, ze zostalem
    > zmuszony. Gdyby ktos mial ochote zerknac i popatrzec, to zapraszam poki
    > nie skasowalem:
    >
    > http://robertkresa.com/iNC01.html
    >
    > Oczywiscie opinie wszelkie mile widziane.

> [...]

    sprawa jest jasna o oczywista.
    brak w tych zdjeciach czegokolwiek interesujacego. brak tresci ,
    napiecia.
    beznamietne fotki robione noca jakby odwalenie zadania przez ucznia
    kursow fotograficznych n.t. fotografii nocnej.

    kadry , kompozycja wlasciwie nieciekawe , elementy miejscami
    nieuporzadkowane.
    slowem nie sa te zdjecia powodem do dumy - bez ladunku tresciowego ,
    bez piekna formalnego czy rzeczywistego

    temat , ktory wydaje mi sie moglby okazac sie ciekawy to ta historia z
    wrozka , ale przegapiles go.
    MOze warto udac sie w to miejsce i powtorzyc , cos z tego wyciagnac ?

  • 16. Data: 2009-08-03 19:46:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 12:34:27 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

> [...]
    > wrozka , ale przegapiles go.
    > MOze warto udac sie w to miejsce i powtorzyc , cos z tego wyciagnac ?

    A tu mamy przykład tej doskonałości technicznej i formalnej, na której
    powinieneś się wzorować, _rK_. Ciekawy kadr, naładowany uczuciem, treścią i
    uniwersalnie rozumianym pięknem. Pełen napięcia, co ważniejsze.

    http://onephoto.net/?id=3095#3095

    Prawda?

  • 17. Data: 2009-08-03 20:05:24
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 21:46:35 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

> [...]
    > powinieneś się wzorować, _rK_. Ciekawy kadr, naładowany uczuciem, treścią i
    > uniwersalnie rozumianym pięknem. Pełen napięcia, co ważniejsze.

    :-)
    Jak alienacja, to alienacja, gościu idzie na całość.
    Piotr

  • 18. Data: 2009-08-03 20:14:22
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 20:21:25 +0000 (UTC), _rK_ napisał(a):

    > Nieprawda, nieprawda! Wyczucie chwili to szybka reakcja spustu
    > nowoczesnego apartu, a nastroj to jego wspaniala optyka.
    > Ot i caly sekret :D Jak bede mial H3D60 to zdjecia beda jeszcze lepsze!

    Czy lepsze, to nie wiem, ale na pewno szybsze. :-)
    Piotr

  • 19. Data: 2009-08-03 20:20:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 22:05:24 +0200, Piotr napisał(a):

    > :-)
    > Jak alienacja, to alienacja, gościu idzie na całość.
    > Piotr

    Na razie z dużym powodzeniem plonkuje resztę grupy, z niejaką wzajemnością
    jak się wydaje ;)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 20. Data: 2009-08-03 20:21:25
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>