    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 27 Jul 2022 06:42:22 -0700 (PDT)
    Subject: Re: zbieznosc [OT]
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 lipca 2022 o 14:24:35 UTC+2 J.F napisał(a):
> [...]
    procedura zadziala. Dokąd odbiornik nie zostanie nauczony nowego pilota to se możesz
    programować takiego programowalnego do oporu. Kodu się nauczy ale żeby zadziałał z
    odbiornikiem musi się go odbiornik nauczyć. Piloty oprócz kodu mają numery seryjne i
    one też muszą być wpisane do odbiornika. I sie kurwa nie kłóć bo osobiście to
    przetestowałem na żywym organizmie.
    > oj Kapelinderku - a gdzie twoja logika?
    > Skoro kod jest staly, to co za problem wpisac do nowego pilota kod
    > innego dzialajacego w systemie pilota?
    > I beda dwa piloty, o tym samym numerze, i oba beda dzialaly.
    >
    > A nawet jak kod zmienny, ale protokol tani, to byc moze daje sie
    > ustalic ten tajny nr seryjny i tez do innego pilota wpisac.
    > Ba - pilot uczacy sie moze nawet sam to zrobi ..
    >

    > J.
    Czy ty jesteś tak madry jak kamień przy drodze? Przecież ci napisałem jak to działa.
    Kod do pilota co się uczy przepiszesz ale to za mało bo pilot ma swój numer seryjny
    i ten numer musi być zarejestrowany w centralce. Tak sobie Chińczyk wymyślił. I to
    jest bardzo dobre rozwiązanie. Administracja założyła bramę na pilota. Każdy dostał
    tyle pilotów ile miał samochodów. I się zaczęło jak rozmnożyć piloty bo dziecko co
    przyjeżdża musi mieć. Jacyś znajomi też muszą mieć. O tym że po założeniu bramy ubyła
    1/3 samochodów nie wspomnę. Wieczorami przy klombie psiarze dyskusje prowadzą. Kupili
    chyba wszystkie piloty co je można nauczyć i żadnego nie nauczyli żeby otwierał.
    Lampki na nich się zapalaly że kod przyjęty ale nie działaly. Potem jeszcze dwa razy
    spotkałem się z taką sytuacją. A potem jak już miałem centralkę i zwykle piloty do
    niej to wziąłem od sąsiada takiego samouczacego. Zaprogramowalem go z pilota co
    współpracował z centralka. I nie działał z centralką. Ale jak wdusilem w centralce
    guzik od programowania i potem na pilocie i dioda pokazała że się nauczyla centralka
    to działał. I się na kłuć i nie kombinuj bo mam rację. Z tego co zauważyłem na
    alliexpres to systemy są dwa. Różnią się częstotliwością nośnej a protokół jest ten
    sam.