eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikazbieznoscRe: zbieznosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.185.152.121.24
    6!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zbieznosc
    Date: Mon, 25 Jul 2022 11:08:06 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <2wtjo6xd4iyd.tnhmfkd9dn37$.dlg@40tude.net>
    References: <1...@4...net>
    <tbg4je$3n1ps$1@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 185.152.121.246
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="185.152.121.246"; logging-data="2603";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:773462
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 25 Jul 2022 09:14:05 +0200, J.F napisał(a):

    > On Sat, 23 Jul 2022 08:31:10 +0200, ToMasz wrote:
    >> W dniu 21.07.2022 o 18:09, J.F pisze:
    >>> w samochodzie.
    >>> Ostatnio mi ustawiali na maszynce Hunter DSP 600
    >>> jak oni to zrobili ?
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=EMQ4_sdHZDU
    >>>
    >>> Na koła są zakladane "reflektory", pasywne,
    >> i w tym miejscu powstaje największy błąd. Albo inaczej: jeśli powstanie
    >> błąd, (krzywa felga, nawet nie w sensie po kontakcie z krawężnikiem, ale
    >> z fabryki, bo akurat ten parametr nie jest krytyczny, brud na feldze
    >> itp)to ta metoda nie pozwoli na jego wychwycenie.
    >> no to czemu takie coś stosujemy? Bo jak auto felgi są w stanie idealnym,
    >> to metoda jest wystarczająco dokładna a dużo szybsza
    >
    > Jakos tak wszystkie metody zawsze cos mocowaly do felgi.
    > Pozostaje kwestia sprawdzenia, czy felga prosta, i ewentualnie
    > kompensacji ..
    >

    W starszych metodach nic się nie mocowało do felgi, wystarczał sznurek
    łączący przednie i tyle koło. Sprawdzało się odległość od sznurka do opony
    przedniego koła, i ta odległość dla przeniej i tylnej części opony musiała
    być jednakowa. Najczęściej sznurek dotykał oponę.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: