  • Data: 2010-08-30 17:42:38
    Temat: Re: zawracanie (długi)
    Od: "Mamma" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > A jak wyjaśnisz fakt, że:
    > - stał tam wcześniej i miał pełne prawo nie widzieć kto się pcha po lewej
    > stronie? - miał prawo zająć dowolny wolny pas

    Widzę, że dyskusja trwa, więc powiem, że jechałem z rodziną
    i nigdy jaj nie robię! Nie było to wciśniecie się! A tak jak pisałem
    -normalne wjechanie na nawrotkę trzymając się lewj strony,
    Tamten stał całkowicie z prawej! Między nami nawet nie doszło do kontaktu
    wzrokowego -odległość między samochodami była kilka metrów.
    Co ciekawe, ja ustawiłem się już prawym bokiem skoście do pasa, a tamten
    dość, że stanął całkiem z parwej strony to do tego jeszcze prostopadle do
    jezdni
    na którą wjeżdżał. Ot, można powiedzieć, że miałem go całkiem z tyłu!

    > Sytuacja jest dyskusyjna, jeżeli na nawrotce nie ma wyznaczonych pasów (a
    > nie ma) to ten co się pcha po lewej powinien zachować szczególną
    > ostrożność

    Podkreślam: NIE PCHA! Nikt się nie pchał -czytaj dokładnie, poza tym
    to co mówisz jest sprzeczne z programem TV, a te programy są
    autoryzowane w Komendzie Ruchu Drogowego.
    Szerokiej... :)