-
X-Received: by 10.140.34.168 with SMTP id l37mr1199qgl.3.1407197715410; Mon, 04 Aug
2014 17:15:15 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.34.168 with SMTP id l37mr1199qgl.3.1407197715410; Mon, 04 Aug
2014 17:15:15 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!v10no4418719qac.1!n
ews-out.google.com!b3ni5434qac.1!nntp.google.com!v10no4418717qac.1!postnews.goo
gle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Mon, 4 Aug 2014 17:15:15 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <lroc95$u4u$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.204.56;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 46.113.204.56
References: <lrnu5e$f13$1@node1.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<lroc95$u4u$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 05 Aug 2014 00:15:15 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33808
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 18:20:14 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:
> W dniu 2014-08-04 15:21, Konrad Anikiel pisze:
>
> > On Monday, 4 August 2014 14:19:18 UTC+2, BartekK wrote:
>
> >> - co radzicie z tą ośką przepustnicy, jej ułożyskowaniem
>
> >
>
> > Weź tulejkę ślizgową w której się porusza trzpień zaworu w głowicy. Ona jest z
żeliwa, trzeba ją rozwiercić na wymiar. Jeśli ośkę zrobisz z tego samego co zawory
robią, to masz sprawdzone materiały. Smarowania tylko brakuje do pełni szczęścia :-)
>
> >
>
> > Ten krążek nie ma żadnego chłodzenia, więc biedny będzie. Zwykłe 304 może da
radę, ale ja bym wziął 310. Obudowa- alu wygląda dziwnie, nie wiem jaką szczelność
chcesz tam uzyskać, ale różnica w rozszerzalności cieplnej krążka i obudowy może być
kluczem do doboru materiału.
>
> Szczelność nie jest wymagana, to ma służyć tylko do zamknięcia "wolnego
>
> wydechu" (tzn pozostaje nadal otwarty ciąg dla spalin przez tłumik, i
>
> tym ciśnienie ucieka) podczas spokojnej jazdy. Gdy ciśnienie/obroty/etc
>
> przekroczone - otwiera się ta przepustnica i wydech jest "pusty" bez
>
> oporów.
>
> I nie - nie chcę zrobić ryczącego potwora - w tym problem że teraz tak
>
> jest rycząco-bucząco (prawie pusty wydech), a ja chcę to wyciszyć (na
>
> luzie/na niskich obciążeniach).
>
> https://lh4.googleusercontent.com/-J260tPgENpM/U9KXx
ITuGfI/AAAAAAAAHTs/VtEuMAyTd_8/w1029-h493-no/wydech.
png
>
>
>
>
>
> --
>
> | Bartłomiej Kuźniewski
>
> | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
>
> | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Jeśli by to miało pracować w systemie zero jedynkowym bez stanów pośrednich to zasuwa
będzie prostsza do zrobienia.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.08.14 07:42 PeJot
- 06.08.14 00:43 BartekK
- 06.08.14 13:29 Konrad Anikiel
- 06.08.14 22:47 k...@g...com
- 07.08.14 18:30 wowa
- 08.08.14 07:56 BartekK
- 08.08.14 17:02 wowa
Najnowsze wątki z tej grupy
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=