    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zasieg GSM w mieszkaniu
    Date: Tue, 11 Oct 2011 17:05:27 +0200

    Użytkownik "Marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j71l5b$und$1@news.onet.pl...

    > To mi się podoba a jakieś opracowania czy rady ? Nigdy w ten temat się nie
    > zagłębiałem . Zmiana operatora odpada, telefonów tez czyli próby z
    > pasywnym repeater pozostaje .

    Musisz wybrać coś z tych anten:

    http://www.dipol.com.pl/oferta-anteny-gprs-umts-wiel
    ozakresowe,4381.htm

    Telefonem wyszukaj gdzie na zewnątrz masz dobry zasięg, zamontuj tam antenę
    zewnętrzną (jedna z tych drabinek), kabelek do mieszkania i tam antena
    wewnętrzna. Na tej liście to są dwie ostatnie. Do połaczenia ich kabelków
    dobierz odpowiednie złącze - chyba na tej stronie też je mają.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba