  • Data: 2011-10-16 14:42:48
    Temat: Re: zasieg GSM w mieszkaniu
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Oct 2011 18:28:36 +0200, WojtasW <w...@g...pl>
    wrote:

    >Witam

    >http://tnij.org/nsch coś takiego wcześniej był firmy sagem z tamtego
    >korzystałem na nr stacjonarnym z ery do tego telefon bezprzewodowy i
    >można po całym mieszkaniu chodzić

    to co zapodales to typowa bramka gsm - karta sim wlozona na stale do
    urzadzenia i nie jest wynoszona z domu. Jako telefon domowy tak.

    Ja pisalem,ze widzialem takie urzadzenie, co sie paruje po bluetooth.
    Kaldziesz komorke kolo tego urzadzenia (w miejscu gdzie jest zasieg) i
    potem urzywac telefonu bezprzewodowego. Jak wychodzisz z domu, to po
    prostu zabierasz komorke i wychodzisz. Jak przychodzisz to po prostu
    kladziesz....

    Widisz roznice ?

    --
    ThinkXtra