  • Data: 2009-09-02 21:06:46
    Temat: Re: zarowki
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba zartujesz - w poprzednim mieszaniu mieszkalem prawie dziewiec lat -
    > wszystkie zarowki energooszcedna - padly dwie w tym samym miejscu, ale
    > specyficzne, toroidalne. Wszystkie pozostale swiecilyby pewnie do dzis.
    > Oczywiscie w lazience i ubikacji rez energooszczedne.

    Mylisz dwa pojęcia albo celowo chcesz wprowadzić w błąd. Nie ma niezniszczalnych
    luminoforów. A między pojęciami że coś świeci i oświetla, albo świeci tak że to
    coś widać jest duża różnica. To czy jest widno należy do
    sfery subiektywnej. Rodzice jeśli by nie mierzyli swoich dzieci to by nie
    zauważali ile przez pół roku urosły. Ale ciotka co je widzi raz na pół roku
    zobaczy to od razu. Jak źródłu światła degraduje się powoli to użytkownik tego
    nie widzi i przyzwyczaja się. Dopiero wymiana na pełnosprawne pokazuje mu jak
    kiedyś miał jasno. Po co komu energooszczędne źródło światła jak nowe zużywa
    prądu tyle co żarówka 20W a daje światła tyle co 60 siatka. A po dwóch latach
    zużywa 20W i daje światłą tyle co 20 watowa żarówka. Reklamować by wypadało jak
    zacznie o 10% gorzej świecić a nie jak przestała świecić na zawsze.