  • Data: 2011-11-23 09:57:49
    Temat: Re: żarówka 100W vs LED
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Desoft napisał:
    [..]

    > I właśnie! interesują mnie subiektywne wrażenia z takiej zamiany.
    > Jest ciemniej, wrażenia z oddawaniem barw?

    W łazience miałem 4 halogeny, to nawet nie widać różnicy, w kuchni 6
    lamp nad blatem, jest wyraźnie ciemniej ale wystarczająco jasno, o ile w
    świetle dziennym wyraźnie było widać światło halogenów to teraz ledwo
    co, aczkolwiek doświetla wystarczająco, jak chcesz to zrobię parę fotek,
    może będzie widać o co chodzi.

    > Wróciłbyś do halogenów? zmieniłbyś temperaturę barwową świecenia ledowych?

    Nie przy tym zużyciu prądu, barwę założyłem zimną kolory nie są
    przekłamane, próbowałem z ciepłą barwą ale światła było mniej niż ze
    świeczki i jeszcze bardziej żółte, IMHO nie nadaje się.

    [..]

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html