  • Data: 2017-07-12 02:11:00
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    news:ok31u7$kg2$1@dont-email.me...
> [...]
    > minut była naprawiona za "flaszkę".
    > Gość mógłby naprawiać tak piece, pralki, nawet przerabiać oryginalne
    > sterowniki na arduino.... ale tego nie robi. Gdyby, podkreślam gdyby ktoś
    > przyszedł do niego, zaproponował mu 7000zł (strzelam kwotę) na rękę, to
    > może by mu się chciało. w innym przypadku - święty spokój jest ważniejszy
    > niż całe złoto świata.
    > I tak jest ze wszystkimi elektronikami których znam, spotkałem w życiu,
    > widziałem z daleka. żaden nie wykorzystuje swoich umiejętności w taki
    > sposób aby osiągnąć - sukces finansowy - o który pytasz.

    Bo to prawda - jak masz zaspokojone w umiarkowany sposób Twoje
    potrzeby to wtedy najważniejszy staje się spokój i satysfakcja z tego
    co robisz. Handryczenie się o następny tysiąc jak masz ich już dość
    nie ma najmniejszego sensu - nikt z nas nie będzie żył 200lat, jeśli
    cały czas będziemy spędzać życie w pracy i zero przyjemności z tego
    mieć to jaki sens takiego życia widzisz?

    > żebyś mnie dobrze zrozumiał. znam bogatych kierowców, sklepikarzy,
    > no ludzi z wielu dziedzin, ale ich wiedza, fachowość nijak się ma do tego
    > co w głowach mają elekronicy. a jednak tego nie potrafią spieniężyć

    Nie potrafią?
    Czy "spieniężają wystarczająco" nie ulegając wyścigowi szczurów?

    Bo wiesz, w tym też jest mądrość życiowa aby zarobić tyle ile potrzebujesz
    na komfortowe życie bez niepotrzebnego konkurowania z sąsiadem kto
    ma nowsze auto albo większy basen za domem...

    Ja Ci powiem szczerze, że bardziej niż pieniędzy obecnie brakuje mi urlopu.
    Gdybym miał zmienić pracę to wolałbym coś z mniejszą płacą a większym
    urlopem bo lubię bardzo podróżować i mam hobby związane nieodłącznie
    z podróżami (narty - w góry, nurkowanie - nad morze/ocean w tropiki).

    Generalnie czas to pieniądz - chcąc więcej kasy zwykle dedykujesz temu
    więcej czasu: ktoś tu proponował aby stać się przedsiębiorcą - nie dla
    każdego jest to metoda na sukces, bo większa kasa zwykle łączy się
    z mniejszą ilością wolnego czasu, i więcej stresu, zwłaszcza na początku.

    Ale to też co kto lubi - są ludzie którzy lubują się w adrenalinie i lubią
    takie napięcie, pośpiech, zapracowanie - wtedy super sprawa rozkręcać
    coraz to nowe interesy jeden po drugim :-)