  • Data: 2010-12-25 16:01:44
    Temat: Re: zarobki elektryka
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [cut]

    >                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Plumpi, jesli powiesz, ze nie zglosiles tego gdzie trzeba to Twoja

    > historia jest na moje oko ciut ubarwiona.

    > --

    > Radek Wrodarczyk

    > www.rejsy-czartery.com

    Za to nic nie ubarwiony był reportaż w tv. Na chorych na najciezsze choroby
    nowotworowe przeprowadzane są eksperymenty. Przed eksperymentem wiadomo że bez
    leczenia chory umrze. Dzieli się ich na dwie grupy. Jedna dostaje testowane
    lekarstwo a druga preparat wywołujący podobne objawy jak lekarstwo ale nim nie
    będący. Za taki eksperyment przeprowadzony na żywym organizmie bez wzgledu na
    finał lekarz dostaje ok 2000 euro od sztuki. Według mnie stawia to nie tylko
    tych co czerpią z tego korzysci, ale wszystkich lekarzy bo o tym wiedzą, w
    grupie humanistow takich jak dr. Mengele. Nie znam zadnego doniesienia zeby
    mechanik samochodowy przecial komus przewody hamulcowe jak go nie lubil. Inny
    reportaz. Chyba a Toruniu prokuratura postawila zarzut lekarzom. Testowali na
    ludziach szczepionki na grype. To ze testowali nie jest niczym zlym. W pewnym
    momencie kazde lekarstwo, szcepionke itp trzeba przetestowac na ludziach.
    Inaczej sie nie da. I jesli sa ludzie na tyle odwazni ze pozwola to zrobic na
    sobie to wielka im chwala. Ryzykuja swoje zycie albo zdrowie dla innych. Test
    przewidywal oprocz ubezpieczenia na wypadek powiklan rowniez wynagrodzenie dla
    krolikow doswiadczalnych. Kazdy mial dostac stowke. Szczepionke testowano na
    zbieraczach zlomu. Wyplacono im po 10 zlotych. Zarzuty prokuratura postawila nie
    pielegniarkom czy rejestratorkom tylko lekarzom. I byly to najprymitywniejsze
    zarzuty. O zwykle okradzenie ludzi. Skoro juz pojawily sie indywidualne historie
    to niech bedzie i moja. Z cztery lata temy zabolalo mnie ucho. Poszedlem na
    rejon. W ramach spychologii dostalem skierowanie do laryngologa. Zajrzal w ucho
    i sie spytal czy pale papierosy. Byl zniesmaczony jak mu odpiowiedzialem ze tak
    ale uchem nigdy. Ponad miesiac mnie leczyl bez zadnego rezultatu. W pewnym
    momencie zajarzylem ze moj osobisty kot mial wczesniej zapalenie ucha. Wsadzilem
    patyczek z wata w ucho i zanisolem go do weterynarza. Za 25 zlotych wsadzil go
    pod mikroskop i powiedzial ze kot jest na cos tam chory i zebym uwazal bo
    czlowiek tez sie tym potrafi zarazic i sa to czeste przypadki. Jak sie
    dowiedzial ze to z mojego ucha to bez slowa przepisal lekarstwo kotu i
    powiedzial zebym poszedl do lekarza po recepte na to samo tylko kilka razu
    drozsze dla ludzi. I na wszelki wypadek zeby wszyscy domownicy z kotem wlacznie
    pzrez kilka dni sobie nim smarowali w uszach. Po trzech dniach bylem zdrowy.
    Oczywiscie pzrez ten czas co chodzilem do laryngologa ani razu nie padlo pytanie
    czy mam w domu zwierzaka, skierowanie na zrobienie wymazu z ucha tez mi nigdy
    nie dal. I teraz grzecznie sie pytam. Douczony czy nie douczony byl ten
    laryngolog?