  • Data: 2010-12-26 11:44:27
    Temat: Re: zarobki elektryka
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    news:if557k$j9s$1@inews.gazeta.pl...

    > Ostatnio spotkalem sie ze zdaniem, ze czemu lekarz nie zostanie w
    > przychodzi po godzinach skoro ma kolejke pacjentow, za ktore to mu nikt
    > nie za placi. Czy elektryk tez cos Ci zrobi za darmo?

    To już Ci odpowiadam, bo lekarz nie ma czasu przyjmować za pieniądze NFZ.
    Tak miałem chodząc do przychodni specjalistycznej. Cały czas się leczyłem u
    konkretnego lekarza, do którego trzeba było czekać w kolejkach po 2-3
    miesiące, żeby się dostać. Kiedy przychodziło do wizyty to przyjmowali inni
    lekarze w zastępstwie, bo ten lekarz prowadził prywatne praktyki u siebie w
    domu. Jeden z pacjentów, z którym rozmawiałem na poczekalni opowiedział mi,
    ze to już jego 5 wizytyta u tego lekarza, ale jeszcze nie wie jak ten lekarz
    wygląda, bo go na oczy nie miał okazji widzieć. Za to jak poszedłem
    prywatnie do tego lekarza do domu i zapłaciłem za każdą wizytę po 120zł to
    wziął mnię do tejże przychodni na badania RTG, które wykonał bez kolejki i
    do tego na koszt NFZ.
    Uważasz, że miałem w tym momencie protestować ?
    Wybacz, ale dla mnie ważniejsze jest moje zdrowie niż leczenie chorego
    systemu zdrowia.