  • Data: 2010-12-22 07:44:15
    Temat: Re: zarobki elektryka
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-21 12:26, kogutek pisze:
    > d&#179;uba&#179;...

    > p&#179;aci, mo&#191;e
    > wi&#234;cej ni&#191; lekarz.

    > Możesz dac na wszelki wypadek. Wiesz skad znam ceny? Po 40 latach obluzowala mi
    > sie plomba. Od razu jak zauwazylem poszedlem do dentysty. Nie jakiegos
    > specjalnego czy polecanego. Tylko takiego co mialem najblizej. A sie naopowiadal
    > ze ta plomba co mialem jest do dupy ( 40 lat byla dobra) i ze on mi teraz super
    > hiper wstawi. I wstawil. Po dwoch tygodniach jak w nocy obszedlem wszystkie
    > sciany i sufity i zezarlem wszystko co przeciwbolowe bylo w domu pojechalem na
> [...]
    Witam

    No troche racji masz dlatego moim zdaniem i lekarz i mechanik ma byc
    sprawdzony i tego sie trzymam. Stomatolog to moj kolega z osiedla, do
    innego juz nie pojde :) Mechanikow tez sobie metota prob i bledow
    znalazlem takich ktorzy nie wezma wiele i nie spierdola (za duzo) przy
    okazji :) I tyle.

    Pozdrawiam swiatecznie :)
    Xiant