  • Data: 2010-12-22 23:00:27
    Temat: Re: zarobki elektryka
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2010 20:23, Plumpi pisze:

    > Kolego Twój problem polega na tym, że Ty z góry zakładasz, że elektryką
    > samochodową zajmują się tylko i wyłącznie ludzie bez wykształcenia i bez
    > mózgu. Zapewne o niepełnym wykształceniu gimnazjalnym?

    Obawiam sie, ze to Ty masz jakies problemy sadzac, ze wyksztalcenie
    informatyka jest trudniejsze niz wyksztalcenie lekarza.

    > Niestety lekarze, którzy nie znają się na swojej robocie takze się
    > zdarzaja. Podeprę się wcześniejszym przykładem znajomego, którego leczył
    > lakarz pełniący funkcję ordynatora w szpitalu. Leczył go na wrzody
    > żołądka, choć w rzeczywistości chłop przechodził zawał serca. Gdyby nie
    > starzysta, który się przyjął do szpitala zaraz po studiach to niewiadomo
    > jakby się to mogło zakończyć.

    Moze ustalmy czy mowimy o prostym lekarzu i super eletroniku czy o
    przecietnej w jednym i drugim zawodzie?
    Moze ustalomy czy mowimy o zwyklej codziennej robocie czy wypadkach przy
    pracy?
    Bo jesli chcesz z jednej strony brac super fachowca i podawac jako
    przyklad tylko jego sukcesy a zdrugiej przecietniaka i jakas jego wpadke
    to dla mnie EOT.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk