  • Data: 2010-12-22 07:51:13
    Temat: Re: zarobki elektryka
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-21 14:44, PesTYcyD pisze:

    > Nie opowiadaj. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby kiedykolwiek elektryk
    > czy inny fachman za wykonaną pracę wystawił chociaż rachunek. Cała kasa
    > idzie do kieszeni a biznes w 99% jest na ryczałcie.
    Witam

    A przeszkadza to w czyms ? Przyklad:
    - wymiana opon na zimowe, tam gdzie zawsze jezdzilem zmiana na
    'stalowkach' 100 zlotych, nowe miejsce jakie znalazlem 40 zlotych za ta
    sama usluge
    - wymiana tarcz i klockow u jednego 120 zlotych i drugiego 80 i jezdzi i
    dziala tak samo

    to ja moze dziwny jestem ale jak nie widze roznicy w jakosci uslugi to
    placenie 50 czy 150% wiecej traci dla mnie sens ...

    Niech se chlop zarobi i tak (prawie) jednakowo jestesmy wszyscy rabani
    przez panstwo.

    Pozdrawiam
    Xiant