  • Data: 2009-05-25 10:44:20
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - świeżyzna :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@g...pl napisał:

    > Nie wiem co ma Pan w tamtych billingach, ale prawnie i technicznie
    > stref było już 49 tak jak pisał pan Maciej.

    Mam biling podzielony na części: "likalne i strefowe", "międzymiastowe",
    "międzynarodowe", "usługi 0-700", "komórkowe" i "pozostałe". Są w kolumnie
    wybrane numery, a obok nazwa w rodzaju "KRAKOW" albo "LECZYCA". Oczywiście
    dopuszczam możliwość, że to bezprawnie, bo biling pochodzi z tepsy.

    > Te obszary wymienione (Rybnik, Gryfice itd.) to były Tymczasowe
    > Obszary Numeracyjne w obrębach SN z góry przeznaczone do likwidacji
    > tj. do ujednolicenia długości numeru i wskaźnika z "macierzystą " SN.
    > Wskaźniki większości TON-ów były 3D. Nie było jak Pan napisał strefy
    > Łęczyca 11, a był TON 114, Chojnice to TON bodaj 536, na pewno nie 53.

    Na pewno? Skąd ta pewność? W którym miejscu u węża kończy się szyja,
    a zaczyna tułów? Wszystkie numery mające na początku 053 opisane są
    jako Chojnice.

    > Tak czy inaczej powtórzę- SN było już od kilku lat 49 (proszę zajrzeć
    > do PNK),

    Jak zajrzę do PNK, to mi się wykasują rekordy z bilingu? Ja nie wierzę
    w zaklinanie rzeczywistości przez wieloktotne powtarzanie nieprawdy
    (był taki jeden, co zalecał by powtarzać sto razy). To najwyżej może
    komuś poprawić samopoczucie -- "było 49 stref numeracyjnych, tylko
    w każdej z nich zamiast jednego, było po kilka numerów". Jak ktoś się
    od tego ma lepiej poczuć, to mogę to powtórzyć jeszcze kilka razy.

    > Mam w zapiskach datę: 30.12.2000 r. jako likwidację ostatnich numerów
    > lokalnych 6D. W Radomiu. Zatem w Sylwestra 2000 r. mieliśmy 100%
    > realizacji planu 49 SN z jednolitymi 2D wskaźnikami i 7D numerami
    > lokalnymi.

    W tym samym bilingu (akurat przeglądam luty 1999) są numery do rzeczonej
    Łęczycy w postaci 0114xxxx. Więc pewnie mieliśmy "100% realizacji planu",
    ale w akurat dzwoniąc do Łęczycy trzeba było wybrać Tymczasowegy Numer
    Obszaru i Tymczasow Numer Abonenta. Bardzo pomysłowe rozwiązanie.

    --
    Jarek