  • Data: 2010-06-09 22:36:03
    Temat: Re: zapaszek do łazienki i jakiś prosty zasilacz 3v
    Od: Bogusław Faja <"zymen "@ zymen.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 7 Jun 2010 12:32:41 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > kupiłem minutowy zapach do łazienki
    > jednak nie bardzo potrzebny by cały czas chodził

    Myślałem też trochę nad tą kwestią - zbyt często trzeba było wymieniać
    pojemnik z substancją zapachową - i doszedłem do wniosku, że praktycznie
    każde rozwiązanie elektroniczne ma jakieś wady.

    Po dłuższej chwili podszedłem do problemu z innej strony:

    - kupiłem w aptece strzykawkę (20ml) + najgrubszą igłę (poniżej 50 gr
    komplet),
    - rozrobiłem pierwszy lepszy produkt o w miarę sensownym zapachu i ciekłym
    stanie skupienia z wodą (użyłem żelu pod prysznic) - w skali "na oko",
    - strzykawką, przebijając 'knot' wprowadziłem substancję do komory z
    wcześniejszym 'zapachem'.

    Wpiąłem w kontakt i muszę przyznać, że nie wiem jak to możliwe, ale
    substancji z pojemnika prawie nie ubywa (może robi się 'rzadsza'?), a
    zapach jest całkiem dobrze wyczuwalny. Warto wypróbować kilka różnych
    koncentratów (mydło w płynie, żel, może nawet płyn do mycia naczyń :) Od
    preferencji zależy co komu przypadnie do gustu :) Istotne aby po jakimś
    czasie samoczynnie nie następowała separacja substancji.

    A gdyby ktoś chciał rozkładać takie urządzonko (np. Brise Electric) to może
    być nieźle ubawiony: 'podgrzanie' jest zorganizowane poprzez 2 szeregowo
    spięte oporniki, podpięte bezpośrednio pod 220V, które swoją topologią
    fizyczną otaczają 'knot' pojemniczka z substancją zapachową.

    pozdrawiam,