  • Data: 2010-06-10 05:25:25
    Temat: Re: zapaszek do łazienki i jakiś prosty zasilacz 3v
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.06.2010 00:36, Bogusław Faja wrote:

    > Myślałem też trochę nad tą kwestią - zbyt często trzeba było wymieniać
    > pojemnik z substancją zapachową - i doszedłem do wniosku, że praktycznie
    > każde rozwiązanie elektroniczne ma jakieś wady.
    >
    > Po dłuższej chwili podszedłem do problemu z innej strony:
    >
    > - kupiłem w aptece strzykawkę (20ml) + najgrubszą igłę (poniżej 50 gr
    > komplet),
    > - rozrobiłem pierwszy lepszy produkt o w miarę sensownym zapachu i ciekłym
    > stanie skupienia z wodą (użyłem żelu pod prysznic) - w skali "na oko",
    > - strzykawką, przebijając 'knot' wprowadziłem substancję do komory z
> [...]
    Pytającemu chodzi raczej o zapach w aerozolu co się automatycznie
    załącza co określony czas, albo w określonych warunkach np po
    zaświeceniu czy zgaszeniu światła(zasilanie bateryjne)

    Długo się zastanawiałem jak Ty chcesz to mydło wcisnąć do puszki pod
    ciśnieniem, załapałem jak zacząłeś pisać o podgrzewaniu:)