  • Data: 2009-09-23 08:09:18
    Temat: Re: zamiennik dla obiektywu kitowego 18-70
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła wrote:
    > Strasznie pocieszajace :) To, ze A100 ma gowniany AF niewazne,
    > wazne ze nie ma tanszych lustrzanek ;)

    Mi nie chodzi o to, że A100 jest najtańsze, bo w swoim czasie nie był
    nawet - pomyliło Ci się z A200. Chodzi o to że cała wtedy konkurencja nie
    miała czegokolwiek lepszego. A przypomnę, że A100 nie kosztował nigdy
    999zł nowy w sklepie.

    > Czulosc i szybkosc AF nie ma zadnego znaczenia
    > gdy nie trafia dwa na trzy razy tam gdzie powinien.

    Chyba kpisz sobie.
    Szybkość zdecydowanie zależy od dostępnego światła.
    Trafienia również.
    Im ciemniej tym jedno i drugie bardziej spada.

    I zdecydowanie nie jest tak jak wypisałeś, a jeśli tak miałeś to albo
    kupiłeś przez swoje skąpstwo uwalony egzemplarz albo testowałeś w sporej
    ciemności.

    > Demokracja to rzady glupcow.

    A tak sobie powtarzaj jak Ci to na rękę.

    d.