eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikazalany laptopRe: zalany laptop
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
    ewsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zalany laptop
    Date: Sun, 15 Dec 2013 22:02:37 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <l8l5ko$r88$1@node2.news.atman.pl>
    References: <52ab9517$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <l8g83m$t92$1@mx1.internetia.pl> <l8gc6k$2fq$1@node1.news.atman.pl>
    <1tifljjthwvbw$.11jle1a0iae7s.dlg@40tude.net>
    <52ae0343$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 37.209.129.222
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1387141593 27912 37.209.129.222 (15 Dec 2013 21:06:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Dec 2013 21:06:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    In-Reply-To: <52ae0343$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:656952
    [ ukryj nagłówki ]


    > Jak otworzę serwis to płytę zmienię ci bez kosztów - po cenie
    > katalogowej producenta. Ty wiesz jakie upusty się dostaje przy stałych i
    > dużych zamówieniach? Chcesz system monitoingu wizyjnego wysokiej
    > rozdzielczości? W obiekcie nieprzemysłowym o diametrze poniżej
    > trzydziestu metrów i bez robót ziemnych zainstaluję po kosztach
    > materiałów - bo ja za te materiały pacę od 20 do 40% mniej niż ty -
    > człowiek "z chodnika"...

    Nie porównuj serwisu z instalacjami. Ja mam doświadczenie w obu
    branżach. Być może w serwisie autoryzowanym jakiejś marki jest lepiej,
    ale w "normalnym", co to robi co kto przyniesie, to właściwie nie ma
    żadnych upustów, bo kupuje się co chwila coś innego.

    Tyle, że można kupować np. w firmach, które z zasady nie sprzedają
    detalicznie (np. north), ale niewielka z tego korzyść.

    A co do samej naprawy - jak słusznie napisał któryś z kolegów, zabawy z
    myciem itp. to rzeczywiście można sobie robić w domu, albo jak się nie
    ma klientów w firmie. Bo po pierwsze taka zabawa zajmuje czas - a za to
    się właśnie płaci, po drugie o żadnej gwarancji nie ma mowy.
    Czyli można się narobić i efektu nie będzie wcale, albo na krótko.

    Wymieniając podzespół na nowy zazwyczaj ma się jakąś gwarancję dostawcy
    albo producenta - chociażby 6-mcy. I to jest dość istotna korzyść.

    Czyli najlepiej znaleźć jakiegoś znajomego elektronika, który ma jakieś
    pojęcie, i poprosić go prywatnie. Pewnie łatwo nie będzie, bo to trzeba
    mieć czas na taką zabawę...




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: