-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
ewsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: sundayman <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: zalany laptop
Date: Sun, 15 Dec 2013 22:02:37 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <l8l5ko$r88$1@node2.news.atman.pl>
References: <52ab9517$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<l8g83m$t92$1@mx1.internetia.pl> <l8gc6k$2fq$1@node1.news.atman.pl>
<1tifljjthwvbw$.11jle1a0iae7s.dlg@40tude.net>
<52ae0343$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.209.129.222
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1387141593 27912 37.209.129.222 (15 Dec 2013 21:06:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Dec 2013 21:06:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <52ae0343$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:656952
[ ukryj nagłówki ]
> Jak otworzę serwis to płytę zmienię ci bez kosztów - po cenie
> katalogowej producenta. Ty wiesz jakie upusty się dostaje przy stałych i
> dużych zamówieniach? Chcesz system monitoingu wizyjnego wysokiej
> rozdzielczości? W obiekcie nieprzemysłowym o diametrze poniżej
> trzydziestu metrów i bez robót ziemnych zainstaluję po kosztach
> materiałów - bo ja za te materiały pacę od 20 do 40% mniej niż ty -
> człowiek "z chodnika"...
Nie porównuj serwisu z instalacjami. Ja mam doświadczenie w obu
branżach. Być może w serwisie autoryzowanym jakiejś marki jest lepiej,
ale w "normalnym", co to robi co kto przyniesie, to właściwie nie ma
żadnych upustów, bo kupuje się co chwila coś innego.
Tyle, że można kupować np. w firmach, które z zasady nie sprzedają
detalicznie (np. north), ale niewielka z tego korzyść.
A co do samej naprawy - jak słusznie napisał któryś z kolegów, zabawy z
myciem itp. to rzeczywiście można sobie robić w domu, albo jak się nie
ma klientów w firmie. Bo po pierwsze taka zabawa zajmuje czas - a za to
się właśnie płaci, po drugie o żadnej gwarancji nie ma mowy.
Czyli można się narobić i efektu nie będzie wcale, albo na krótko.
Wymieniając podzespół na nowy zazwyczaj ma się jakąś gwarancję dostawcy
albo producenta - chociażby 6-mcy. I to jest dość istotna korzyść.
Czyli najlepiej znaleźć jakiegoś znajomego elektronika, który ma jakieś
pojęcie, i poprosić go prywatnie. Pewnie łatwo nie będzie, bo to trzeba
mieć czas na taką zabawę...
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.13 22:21 J.F
- 14.12.13 14:33 Przemek
- 16.12.13 18:23 Jawi
- 16.12.13 22:59 Dariusz K. Ładziak
- 18.12.13 01:48 ACMM-033
- 18.12.13 01:50 ACMM-033
- 18.12.13 01:52 ACMM-033
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=