  • Data: 2013-12-15 22:02:37
    Temat: Re: zalany laptop
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak otworzę serwis to płytę zmienię ci bez kosztów - po cenie
    > katalogowej producenta. Ty wiesz jakie upusty się dostaje przy stałych i
    > dużych zamówieniach? Chcesz system monitoingu wizyjnego wysokiej
    > rozdzielczości? W obiekcie nieprzemysłowym o diametrze poniżej
    > trzydziestu metrów i bez robót ziemnych zainstaluję po kosztach
    > materiałów - bo ja za te materiały pacę od 20 do 40% mniej niż ty -
    > człowiek "z chodnika"...

    Nie porównuj serwisu z instalacjami. Ja mam doświadczenie w obu
    branżach. Być może w serwisie autoryzowanym jakiejś marki jest lepiej,
    ale w "normalnym", co to robi co kto przyniesie, to właściwie nie ma
    żadnych upustów, bo kupuje się co chwila coś innego.

    Tyle, że można kupować np. w firmach, które z zasady nie sprzedają
    detalicznie (np. north), ale niewielka z tego korzyść.

    A co do samej naprawy - jak słusznie napisał któryś z kolegów, zabawy z
    myciem itp. to rzeczywiście można sobie robić w domu, albo jak się nie
    ma klientów w firmie. Bo po pierwsze taka zabawa zajmuje czas - a za to
    się właśnie płaci, po drugie o żadnej gwarancji nie ma mowy.
    Czyli można się narobić i efektu nie będzie wcale, albo na krótko.

    Wymieniając podzespół na nowy zazwyczaj ma się jakąś gwarancję dostawcy
    albo producenta - chociażby 6-mcy. I to jest dość istotna korzyść.

    Czyli najlepiej znaleźć jakiegoś znajomego elektronika, który ma jakieś
    pojęcie, i poprosić go prywatnie. Pewnie łatwo nie będzie, bo to trzeba
    mieć czas na taką zabawę...