  • Data: 2013-12-16 18:23:53
    Temat: Re: zalany laptop
    Od: Jawi <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za sugestie,
    Lapka rozebrałem, przemyłem płytę alkoholem izopropylowym, wysuszyłem,
    operacje powtórzyłem.
    Wcześniej wymyłem pędzelek też w alkoholu dokładnie. Suszyłem suszarką
    do włosów.
    Po złożeniu - sprzet wstał bez problemów. A wcześniej objaw był taki że
    tylko wiatraki wariowały strasznie, ekran czarny.
    Jedyny problem, że grafika używana przez system to ta z I3, ta Nvidi
    oddzielna nie chce jakoś ruszyć, problem z driverami. Ale to już
    właścicel sobie zgra z dysku co potrzeba, zrobi przywracanie systemu do
    fabrycznego i się okaże.
    Na razie drugi dzień jak dzisiaj chodzi i ok
    pozdrówka