  • 31. Data: 2010-04-02 15:10:08
    Temat: Re: zakup motoru
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Dysiek pisze:

    > Choc z 2 strony 750 na pierwsze moto to nienajlepszy pomysl.

    Dlatego jej nie proponowałem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 32. Data: 2010-04-02 15:37:58
    Temat: Re: [totalny OT i NTG] Re: zakup motoru
    Od: "adi" <a...@g...com>

    jasne mistrzu :)

  • 33. Data: 2010-04-02 15:38:43
    Od: "adi" <a...@g...com>

    a co sądzicie o yamaha xj 600 znalazłem taką w dobrych pieniadzach i w
    nienagannym stanie, na co należy zwrócić uwage przy zakupie tego motorku??

  • 34. Data: 2010-04-02 16:46:52
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > a co sądzicie o yamaha xj 600 znalazłem taką w dobrych pieniadzach i w
    > nienagannym stanie, na co należy zwrócić uwage przy zakupie tego motorku??

    Poza netykieta to nalezy sprawdzic FAQ'a i tam jest wyjasnione na co zwracac
    uwage. Nie pamietam, zeby XJ'ta miala jakies typowe usterki. Ogolnie fajna
    maszynka.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 35. Data: 2010-04-03 07:11:44
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jasio pisze:
    > Użytkownik "Olek Kwaśniewski" <o...@b...com>
    > [ciach]

    > Ja nic złego nie powiedziałem o tej Yamasze.
    > Ja jeba rdzo lubię, choć niestety większość egzemplarzy to już po
    > "tuningach" widuję.
    > Ale co chcieć, rocznik robi swoje.

    Te! Siakies alibi do mojej Sikorki? Mam sie obrazic?
    ;)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 36. Data: 2010-04-03 08:22:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał w wiadomości

    > Te! Siakies alibi do mojej Sikorki? Mam sie obrazic?
    > ;)

    Dzięki preclom już wiem, gdzie mogę zamówić grawerowane tabliczki
    "Zbigimura", ale na TE święta nie zdążę.
    Nie obrażaj się, dostaniesz na Gwiazdkę. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 37. Data: 2010-04-03 09:25:08
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" napisał w wiadomości

    > Pierwszy motocykl - najgorsze pomysły
    > http://www.scigacz.pl/Pierwszy,motocykl,najgorsze,po
    mysly,12324.html
    > Przeczytaj to proszę bardzo dokładnie.

    Qrew, nawet w to kliknąłem, ale jak żem zobaczył podtytuł to mi cycki,
    ekhm, piersi opadły. I nie przeczytałem reszty.

    "Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego w pierwszych tygodniach życia
    żywiliśmy się jedynie mlekiem z matczynej piersi?"

    Pan "Redaktor" zresztą nawet w podtytule zrobił błąd interpunkcyjny.
    Czyli na Ścigaczu niewiele się zmienia - nadal poziom gazetki o grach
    na konsole.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 38. Data: 2010-04-03 10:44:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

> [...]
    >
    > Pan "Redaktor" zresztą nawet w podtytule zrobił błąd interpunkcyjny.
    > Czyli na Ścigaczu niewiele się zmienia - nadal poziom gazetki o grach na

    W sumie to dobrze - trafiają stylistyką w gusta targetu :)

  • 39. Data: 2010-04-03 21:41:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości

    > W sumie to dobrze - trafiają stylistyką w gusta targetu :)

    W sumie racja.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 40. Data: 2010-04-04 07:06:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-03 10:22, Jasio pisze:

    > Dzięki preclom już wiem, gdzie mogę zamówić grawerowane tabliczki
    > "Zbigimura", ale na TE święta nie zdążę.

    Zrob jakis projekt to wykonam. W jakims CADzie zrob.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition