  • 21. Data: 2010-04-01 12:39:36
    Temat: Re: zakup motoru
    Od: Magic <m...@w...pl>

    adi pisze:

    > 110 kg i 190 cm, doświadczenie tylko w młodcizeńczych latach na skuterach :)

    Z tymi parametrami będziesz miał dość ciężko ze znalezieniem sensownego
    motocykla. Zauważyłem że skłaniasz się w kierunku armatur, a te o
    mniejszych pojemnościach zazwyczaj są dość małe, np na DragStarze 650
    nie miałem po prostu co zrobić z nogami. Czopery czy cruisery są
    zazwyczaj dość łagodne więc celuj w klasę 500-650, np. Yamaha Virago
    535, Kawasaki VN500. Minus będzie taki że nie prowadzą się najlepiej i
    trochę męczą na naszych wybojach. No i zazwyczaj trzymają cenę.
    Jeśli w grę wchodzą też klasyczne nakedy to rozejrzyj się za Hondą CB500
    lub Kawą ER-5, ewentualnie czymś starszym w klasie 400-450, np starszym
    GS/GSX 450 lub CB450.
    W każdym jednak przypadku musisz się przymierzyć do motocykla, mimo
    podobieństw każdy oferuje co innego pod względem ergonomii. Zwróć uwagę
    na to jak mocno masz zgiętą nogę w kolanie, czy dłonie na manetkach nie
    są ustawione pod nienaturalnym kątem względem przedramienia, czy nie
    uwiera Cie coś w piszczel, kolano czy inną część ciała, czy kierownica
    nie zahacza o nogi przy pełnym skręcie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 22. Data: 2010-04-01 13:06:40
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > witam kolegów czy ktoś mógłby mi polecić jakiś motor dla początkującego w
    > rozsądnych pieniądzach powiedzmy max 5000 zł, założenia są takie że ma być
    > wygodny nie za szybki aczkolwiek będę jeździł z kolegą który ma ścigacza
    > dlatego nie mogę za bardzo pozostawać w tyle , ma byc w miarę bezawaryjne
    > i wygodne w jeździe możecie coś polecić??

    Czasem jeżdżę z kolegami o wyższych od moich umiejętnościach.
    Ustalenie zawsze jest takie samo: albo oni trzymają moje tempo, ale jadą
    swoim i spotykamy się co jakiś czas na postoju.
    Nigdy nie próbuję jechać szybciej niż chcę/umiem.

  • 23. Data: 2010-04-01 18:20:59
    Od: Olek Kwaśniewski <o...@b...com>

    gildor pisze:

    > to ja odpowiem jednak na pytanie za niego: adres mailowy jest prawdziwy.

    mario dzięki za odpowiedz w moim imieniu (i za przywiezienie rzeczy dzisiaj)

    --
    olek

  • 24. Data: 2010-04-01 18:22:25
    Od: Olek Kwaśniewski <o...@b...com>

    Jasio pisze:
    > Użytkownik "Olek Kwaśniewski" napisał w wiadomości
    >
    > Ale poziom lansu nie ten.
    > Przy koledze ze ścigaczem klasyk będzie wyglądał niewyjściowo.
    > No i pewnie nie ma "pazurka".
    >
    > Że do czerwca się wykruszą, taaaak?

    pazurek ma, wygląda jak wygląda nie najgorzej jak na swoje lata

    --
    olek

  • 25. Data: 2010-04-01 19:47:40
    Od: "adi" <a...@g...com>

    łądnie opisałeś mozłiwe sytuację dziekuje zaz przestrogę wezmę sobie to do
    serca, nie mniej jednak nie chce nikogo scigać owy kolega to mój najlepszy
    przyjaciel i do tego rozsądny człowiek, ja mam dwójkę dzieci i szaleństwa
    czy też duze prędkosci wogóle nie wchodzą w grę powtarzam chodzi tu tylko o
    spokojną rekreacyjną jazdę, choć może ścigacz z klasykiem do siebie nie
    pasują to ja niestety na to nie mam wpływu gdyz scoigacz jest dla mnie nie
    wygodny

  • 26. Data: 2010-04-01 22:10:49
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski" <o...@b...com>
    napisał w wiadomości news:hp2ouu$440$2@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jasio pisze:
    [ciach]

    > pazurek ma, wygląda jak wygląda nie najgorzej jak na swoje lata

    Ja nic złego nie powiedziałem o tej Yamasze.
    Ja jeba rdzo lubię, choć niestety większość egzemplarzy to już po
    "tuningach" widuję.
    Ale co chcieć, rocznik robi swoje.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 27. Data: 2010-04-02 07:15:29
    Temat: [totalny OT i NTG] Re: zakup motoru
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > łądnie opisałeś mozłiwe sytuację dziekuje zaz przestrogę wezmę sobie to do
    (...)
    > ja mam dwójkę dzieci

    Taki stary, a po polsku napisac nie potrafi. Troche interpunkcji w postaci
    kropek, moze jakas duza literka na poczatku zdania - to wszystko nie
    zaszkodzi. Do tego netykieta (na czyjego posta odpowiadasz, cytat fragment,
    do ktorego sie odnosisz, itd.). Poza tym F7 nie widzi jednej waznej zasady
    j. polskiego - "nie" z przymiotnikami piszemy razem.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 28. Data: 2010-04-02 10:01:31
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Czopery czy cruisery są zazwyczaj dość łagodne więc celuj w klasę
    > 500-650, np. Yamaha Virago 535,

    Virago 535 jest dosyc mala na 190 cm. Juz predzej 750. Ja mam 182 cm i wage
    sporo mniejsza niz autor watku (65 kg) i dla mnie 535 jest w sam raz.
    Wyzszym i ciezszym bym nie polecal.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 29. Data: 2010-04-02 10:04:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Virago 535 jest dosyc mala na 190 cm. Juz predzej 750. Ja mam 182 cm i
    > wage sporo mniejsza niz autor watku (65 kg) i dla mnie 535 jest w sam raz.
    > Wyzszym i ciezszym bym nie polecal.

    Choc z 2 strony 750 na pierwsze moto to nienajlepszy pomysl. W dodatku
    nierealny za 5 tysiecy. Dobra 535 kosztuje kolo 8.

    Dysiek

  • 30. Data: 2010-04-02 13:25:04
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    > 110 kg i 190 cm, doświadczenie tylko w młodcizeńczych latach na skuterach :)
    > dzięki za konkretne pytanie a nie krytykę powtarzam nie ma to być motor do
    > ścigania jestem na to za poważny chodzi tylko o rozrywkę i relaks

    Może pasują Ci motocykle typu XT600, Transalp, Honda Vigor, KlR650? Przy
    twoim wzroście powinny być dość wygodne.

    --
    pozdrawiam
    Piotr