  • 1. Data: 2010-03-30 20:36:13
    Temat: Sprzedam Honda NT 700 Deauvile 2006
    Od: Daniello <g...@w...pl>

    Witam szanownych Forumowiczów!

    Dawno tu nie zaglądałem, miło widzieć znajome "twarze" :)

    Dziś chciałem trochę pospamować. Sprzedaję moją Deauvilkę, może ktoś
    będzie zainteresowany.

    Więcej szczegółów na allegro, tam dokładnie wszystko opisałem:

    http://www.allegro.pl/item977445641_bezwypadkowa_hon
    da_nt700va_deauville_2006.html

    Pozdrawiam,
    Daniello & Deauvilka

  • 2. Data: 2010-03-30 20:44:12
    Temat: Re: Sprzedam Honda NT 700 Deauvile 2006
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-30 22:36, Daniello pisze:
    > Witam szanownych Forumowiczów!

    nie dosc ze spamuje to jeszcze w pierwszym zdaniu obraża czytelników.
    Nie ma to jak rynek sobie zrobic :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2010-03-30 20:53:08
    Od: Daniello <g...@w...pl>

    > nie dosc ze spamuje to jeszcze w pierwszym zdaniu obraża czytelników.
    > Nie ma to jak rynek sobie zrobic :)

    Bo mam nadzieję, że wątek będzie na topie długo i się sprzęt
    sprzeda :) Nic się tu nie zmieniło, no może inne trolle są :)

    Daniello