  • 1. Data: 2010-03-31 20:05:30
    Temat: jawusia - kolory
    Od: Jackare <j...@g...com>

    Post może się pojawić podwójnie bo dziś chyba news.interia.pl nie
    propaguje....

    Cześć
    Właśnie stałem się posiadaczem 40 letniej jawusi - sympatycznego
    skutera
    :)))) Pomimo zaawansowanego wieku jawusia była w ciągłej eksploatacji.
    jednej strony świetnie, z drugiej eksploatacja doprowadziła m.in. do
    tego że
    lakier na karoserii jest w przeważającej mierze wytarty do gołej
    blachy a
    tam gdzie nie jest jest matowy.
    I teraz mam pytanie:
    Czy ktoś może mi podać oznaczenie wiśniowego koloru stosowanego w
    skuterach
    jawa np wg palety RAL lub innego systemu
    I to samo odnośnie tej spcyficznej szarości stosowanej na obudowie
    lampy i
    osłonach nóg.
    Byłbym również wdzięczny za oznaczenie koloru zielonego stosowanego w
    skuterach jawa.

    A sama jawa jest zaskakująco fajna - jak powiedział znajomy który ją
    ze mną
    transportował jest "przyjemna" i to chyba najlepiej oddaje jej
    charakter :)
    --
    Jackare
    Bytom

  • 2. Data: 2010-03-31 20:13:30
    Temat: Re: jawusia - kolory
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jackare pisze:

    > Właśnie stałem się posiadaczem 40 letniej jawusi - sympatycznego
    > skutera
    > :))))

    Siema,

    gratuluję posiadania Kaczki! ;)
    Nie jestem pewny czy było, ale wydaje mi się, że temat kolorów swego
    czasu został poruszony na naszym forum o Kyvackach.
    Polecam przejrzeć www.jawa250.fora.pl ewentualnie zapytać... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 3. Data: 2010-03-31 20:25:15
    Od: Jackare <j...@g...com>

    On 31 Mar, 22:13, falco <m...@w...pl> wrote:
    Ostatecznie zdecydowałem że jawusia nie będzie miała oryginalnych
    kolorów, a konkretnie, że to co było bordowe (wiśniowe) będzie w
    kolorze żółtym kanarkowym (taki blady żółty, jakby złamany bielą)
    natomiast to co było jasnoszare nadal takie będzie w miarę możliwości.
    A wiesz może gdzie można sobie dokupić gumowe paski na podłogę bo tego
    nie mam akurat ?
    --
    Jackare
    kupa złomu...

  • 4. Data: 2010-03-31 20:34:06
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jackare pisze:

    > A wiesz może gdzie można sobie dokupić gumowe paski na podłogę bo tego
    > nie mam akurat ?

    Jest kilka esklepów, które zajmują się częściami do Jaw, namiary też
    znajdziesz na forum. Od siebie mogę gorąco polecić www.zo-mot.pl
    Choć mają mniejszy asortyment, to kontakt, obsługa i rzetelność co do
    oferowanego towaru nie ma porównania do innych esklepów gdzie często
    jako "czeskie" wciskają chamskie podróby od chinoli.

    Na forum znajdziesz też sklepy w Czechach, które bez problemu sprzedają
    do PL a masz ten wielki plus, że dostaniesz oryginalne choć droższe, to
    bez porównania lepsze części.

    Możesz też szukać w sklepach, które zajmują się MZ, WFM, itp, bo choć do
    Jaw mają mniej części, to czasem można coś wyrwać.
    Jest taki sklep w Wawie na Targowej, ale nie pamiętam nazwy i namiarów... :(

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 5. Data: 2010-03-31 20:46:58
    Od: Jackare <j...@g...com>

    On 31 Mar, 22:34, falco <m...@w...pl> wrote:
    > Jackare pisze:

    A nie dałbyś rady (o ile mogę nadużyć uprzejmości) jakieś linki i
    namiary tu powklejać.
    Ja jakoś mam alergię na różnego rodzaju fora. Rejestrowanie się,
    logowanie pamiętanie lub zapisywanie tego wszystkiego. fuuuujjj
    (o przebijaniu się przez megabajty śmieci podzielone na strony
    wyświetlane w przeglądarce nie wspominając)
    Bozia dała ludziom usenet to było im mało i powymyślali fora i inne
    takie pierdoły. Lepsze jest wrogiem dobrego

  • 6. Data: 2010-03-31 20:58:14
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jackare pisze:

    > A nie dałbyś rady (o ile mogę nadużyć uprzejmości) jakieś linki i
    > namiary tu powklejać.

    E tam... wystarczy u nas wrzucić w wyszukiwarkę "sklep" i masz wszystko
    jak ma tacy... ;)

    U źródła:
    http://www.montyjawa.cz
    http://www.fichtlkramek.cz
    http://www.jawamarkt.cz
    http://www.harleymc.cz/index3.htm
    http://www.dummotocyklu.eu
    http://www.motoren.sk

    Sprawdzony i polecany już przeze mnie organoleptycznie:
    http://www.zo-mot.pl/jawa_jawka/index.xml

    Polecany na forum w sprawach... hmm... gumek... ;)
    Firma GUMEX ul. Błękitna 40, 87-103 TORUŃ

    Jest jeszcze kilka PL ekslepów, ale ponieważ zarówno mi jak i moim
    znajomym wciskali chińszczyznę "zapewniając", że to "oryginały" celowo
    ich nie umieszczam.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 7. Data: 2010-03-31 21:10:22
    Od: Jackare <j...@g...com>

    On 31 Mar, 22:58, falco <m...@w...pl> wrote:
    > Jackare pisze:

    o i tu Dobry Człeku bardzo Ci dziękuję. Teraz wszystko w jednym
    miejscu ładnie czytelnie i kompaktowo a w dodatku jeszcze inni
    skorzystają.
    Wisznu Ci to w dzieciach wynagrodzi a ja - jeśli się kiedyś spotkamy -
    w Ciechanie Miodowym
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2010-04-01 07:40:53
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jackare pisze:

    > o i tu Dobry Człeku bardzo Ci dziękuję.

    NieZaMaCo! ;)

    > Wisznu Ci to w dzieciach wynagrodzi a ja - jeśli się kiedyś spotkamy -
    > w Ciechanie Miodowym

    Za to pierwsze z góry dziękuję za to za drugie z naciskiem na Perłę
    Chmielową, zawsze i wszędzie w każdej ilości... ;)
    Kiedyś też się przymierzałem do Kaczki, była kompletna z papierami,
    jeżdżąca za 500, ale odpuściłem i wybrałem Kyvackę. ;)

    P.S. Nie, żebym namawiał, ale forum, które podałem jest naprawdę
    pozytywne bez lania wody, żarcia się o głupoty, tylko konkrety i
    chłopaki rzeczywiście znają się na rzeczy. łatwo też znaleźć "to" czego
    się szuka.

    Powodzenia z Kaczuszką! Pochwal się zdjęciami "przed" i "po".

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 9. Data: 2010-04-01 23:34:09
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jackare pisze:
    (...)

    > Jest taki sklep w Wawie na Targowej, ale nie pamiętam nazwy i namiarów...
    > :(

    Nie na Targowej, ale na Brzeskiej. tez nie pamietam numeru.

    p47

  • 10. Data: 2010-04-02 05:51:52
    Od: falco <m...@w...pl>

    p47 pisze:

    > Nie na Targowej, ale na Brzeskiej. tez nie pamietam numeru.

    Siema,

    hehehe... znalazłem namiary, ale to ani Targowa, ani Brzeska a...
    Ząbkowska 13 paw. 5 ;) ;) ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175