  • 1. Data: 2010-03-30 19:58:22
    Temat: Chwale się :P
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    W niedziele kupiłem sobie mój wymarzony motocykl, którego nie mogłem kupic
    jako pierwsze moto bo wydawał mi się troche za mocny, przesiadłem sie na
    Horneta 600 z CB 500.Motorek bardzo zadbany, 2 właścicielki przedemną , ja
    jestem 3 ale pierwszym właścicielem :P
    Przy okazji mam pytanie, jaki polecicie olej ? przebieg to niecałe 21 tyś
    mil.
    Pozdrawiam
    R2

  • 2. Data: 2010-03-31 07:32:50
    Temat: Re: Chwale się :P
    Od: "Rychu" <r...@o...pl>

    Użytkownik "R2" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > wirusow 4986 (20100330) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    www.honda-hornet.pl zapraszam
    Rychu

    4986 (20100330) __________

  • 3. Data: 2010-03-31 14:33:10
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "R2" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > www.honda-hornet.pl zapraszam
    > Rychu

    Fajnie fajnie ale nie możecie wycinac tego syfu z noda jak już cytujecie i
    nie potraficie/ nie chcecie wyłaczyć opcji w programie?

    Też mam noda i sie nie chwalę ;)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]