    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakup auta demonstracyjnego
    <o...@l...harvard.local> <ogu8u2$b3r$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local> <ogu99b$c6u$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local> <ogub0c$hkn$1@dont-email.me>
    <ogubo4$idu$3@node2.news.atman.pl> <oguc0e$kt7$1@dont-email.me>
    <ogucid$ivd$5@node2.news.atman.pl> <ogudgt$po0$1@dont-email.me>
    <ogva6r$9k7$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <3...@g...com>
    Date: Sun, 04 Jun 2017 10:36:27 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 10:23 <p...@g...com> pisze:

    > Faktycznie ale już wiem czemu się zafiksowalem na sportage:
    > 200 PS liefert der Vierzylinder, und nur mit diesem gibt es den Sorento
    > Wygląda na to że 2.0 185 KM nie jest oferowany na rynek niemiecki
    > ciekawe dlaczego ?

    To akurat prawda, u nas słabo się sprzedają auta z sinikami powyżej 2L
    (akcyza).
    Z tego co mówił mi handlowiec w przypadku sorento dopłata do 2.2l to coś
    około 20k tylko ze względu na akcyzę. Podobno ten 2.0 crdi 185KM jest
    wkładany do sorento tylko na rynek polski.
    2.2 nie dość, że jest podobno lepszy, to mniej pali w sorento, ale akcyzę
    ma większą...

    TG