  • Data: 2017-06-04 17:33:28
    Temat: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino"

    > Czy możesz to uzasadnić dlaczego miałoby być tańsze?

    A byłeś kiedyś na jeździe próbnej?
    Jesteś przekonany, że zużyłeś auto dokładnie tak samo, niż gdybyś
    przejechał ten sam odcinek swoim własnym autem, które eksploatujesz na
    codzień?

    Bo ja jestem przekonany, że jednak eksploatuję swoje LEPIEJ.
    Czyli nie duszę go na zimnym, daję odpocząć turbinie na wolnych obrotach
    po jeździe, nie ruszam z piskiem opon, rzadko odpalam na minutę, żeby
    przestawić w inne miejsce na placu itd itp
    ---
    Nie każdy a nawet mało kto tak się pier.. ze swoim samochodem.