  • Data: 2017-06-04 20:30:43
    Temat: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    Chłopaki kupili toyote za 18000 z mocno trzasnietym tyłem.
    Naprawili za 10.000 i wystawili za 39000.

    Trafili sie klienci - juz chetni kupic.
    no to pokazuja im te zdjecia jak auto wygladało, jak je naprawili etc.

    I widze to przerazenie w oczach kupujacych.

    Co mi przyszło do głowy - pierwsze co bym powiedział to ze w takim razie, o
    ile nie naprawili na odpierdol - biore to auto za 28000. :)
    ---
    Jakbyś chciał samochód bezwypadkowy ???

    I co - na koncu programu okazuje sie ze auto kupił znajomy za 30.000 i
    zadowolony jezdzi.
    ---
    Ale on najwyraźniej chciał tańszy powypadkowy.

    Konklucja była taka, ze to nie fakt trzasniecia i naprawy jest az taki zły,
    to fakt oszukiwania kupujacych i sprzedawania po cenie "niebitego" jest
    tutaj najwiekszym złem.
    ---
    Było też o tym, że zwykle nie da się naprawą zapewnić właściwego
    bezpieczeństwa samochodu bo musiałaby kosztować więcej niż nowy samochód.