    From: mk4 <m...@d...null>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Date: Sat, 3 Jun 2017 23:37:24 +0200
    <o...@l...harvard.local> <ogu8u2$b3r$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local> <ogu99b$c6u$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local> <ogub0c$hkn$1@dont-email.me>
    <ogubo4$idu$3@node2.news.atman.pl> <oguc0e$kt7$1@dont-email.me>
    <ogucid$ivd$5@node2.news.atman.pl> <ogudgt$po0$1@dont-email.me>

    On 2017-06-03 15:31, Pszemol wrote:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Auta są te same: ta sama KIA Sorento będzie szajsem na rynku na którym
    > jeździ dużo Hond i Toyot a będzie całkiem niezłym autem na rynku na
    > którym jeździ dużo Fiatów, VW i Peugeotów.
    > Percepcja jest inna, ale auto jest to samo - po prostu oceniasz go na
    > innym tle.

    Tja. Miałem okazje pojeździć sobie Corolla z wypożyczalni jakieś dwa
    tygodnie. Tak mi to zrobiło "dobrze", że się wyleczyłem z marki Toyota
    na bliżej nieokreślony czas.

    * niby to miało 136 km (czy coś kolo tego) a muł niemiłosierny (1.6
    benzyna);
    * niby miał klimatyzacje ale jej wydajność i głośność była tragiczna;
    * niby jechał tam gdzie mu się kazało, ale prowadził się kiepsko;
    * wnętrze mało ergonomiczne, jakoś mało miejsca - przynajmniej jako
    kierowca tak się czułem, fotel co najwyżej średni;
    * materiały w środku nie porywają. Jak są nowe to jeszcze w miarę. Po
    kilku latach będzie raczej słabo.

    Może i jest (będzie - co się okaże po kilku latach) to niezawodny
    samochód. Tylko co z tego... skoro miałem dokładnie _zero_ przyjemności
    z poruszania się nim.
    Co ciekawe sporo podobnych uwag miałem stykając się krótko, ze sporo
    jednak droższym modelem Rav4.

    Podsumowując: nijak nie mogę pojąć zachwytów nad marką Toyota. Te
    samochody są po prostu jakieś czerstwe. Przynajmniej jeśli chodzi o
    takie typowe szosowce czy małe autka miejskie dla ludu.

    Ale co tam. W końcu jestem cebulakiem jeżdżącym na co dzień Golfem "w
    TDI" co to dobiega do 300kkm :).

    --
    mk4