  • 121. Data: 2016-11-04 20:03:28
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-11-2016 o 12:15, PiteR pisze:

    > Siedzi, siedzi. Ale co mam mówić. To zależy od drogi. Zapraszam o godz
    > 17oo na Ostróda - Olsztyn, Olsztyn - Szczytno, Olsztyn - Butryny.
    >
    > A jeszcze np pusty Ducato nieprzyjemnie wychyla sie na zakrętach.
    > Mnie wystarczy w zakrętach 70km/h. Nie mam zamiaru hamować.
    >
    > Wyprzedzić nie ma gdzie i siedza na ogonie.

    To ich przepuść.
    W którymś ze stanów jest taki fajny obowiązek, że jak blokujesz drogę 3
    pojazdom, to masz zjechać (zatrzymać się) i ich przepuścić.

    U nas obowiązku nie ma, ale każdemu któremu jadący za nim wydaje się za
    szybki, polecam wykorzystać ten pakiet.

  • 122. Data: 2016-11-04 20:06:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-11-2016 o 19:38, Ed pisze:

    Tnij cytaty.

  • 123. Data: 2016-11-04 20:07:37
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    >W dniu 04.11.2016 o 19:38, Ed pisze:
    >
    > <cut>
    >
    > Zacytowałeś całego posta, żeby odnieść się do ostatnich akapitów. Niby
    > cytować potrafisz, a nie korzystasz. Na dodatek zachowujesz się ogólnie
    > mało elegancko obrażając dyskutantów (a przynajmniej takie odnosimy
    > wrażenie). Postaraj się być trochę znośniejszy, to i otoczenie będzie dla
    > ciebie milsze.
    >
    > Shrek

    trudno być miłym dla kogoś kto między innymi udziela rad które zdecydowanie
    podwyższyłyby prawdopodobieństwo nieprzyjemnego kontaktu z drogówką

    sugeruje mi bardzo mile:
    - jakieś wewnętrzne problemy,
    - brak umiejętności
    - że tylko mi się to przydarza (co jest oczywistą nie prawdą)
    - kursy jazdy przy prawym poboczu (to nawet śmieszne)
    - że jeżdżę "środkiem w sposób uniemożliwiający wyprzedzanie" (stwierdzenie
    z gruntu nie prawdziwe, wyprzedzić nie można zazwyczaj dlatego że
    nadjeżdzają pojazdy z naprzeciwka. Ruch jest dość duży.)
    - brak predyspozycji na tyle, że warto rozważyć rezygnację z jeżdżenia

    ja tylko szukam recepty na

    - bez agresji -

    kierowców pojazdów mechanicznych, którzy nie zachwują bezpiecznej odległości
    a otrzymuję sugestie (oczywiście nie od wszystkich) że to ja jestem
    problemem
    to trochę śmieszne czytać takie rzeczy od zdawałoby się doświadczonych
    kierowców
    nie każdy jest na tyle bogaty by pozwolic sobie na jazde +49km/h lub wiecej

    staram się być miły, czasm nawet sympatyczny
    ale staram się punktowac takich którzy próbują wciskać mi kit

  • 124. Data: 2016-11-04 20:09:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-11-2016 o 19:42, Ed pisze:

    > proszę się nie dziwić, jak pociska takie teksty
    > trudno o inny ton
    > a moze Pan opłaci moje ew. mandaty za przekroczenie predkosci?

    Wybierając aletrnatywne środki transportu unikasz tej konieczności.
    A na drogach jednego, jak widzę zatwardziałego, zawalidrogi mniej.

  • 125. Data: 2016-11-04 20:10:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2016 o 19:51, Ed pisze:

    > nie omijam, tylko jeszcze go nie cytowałem
    > nie odnoszę się do każdego zdania a tylko do tego co mnie zaintryguje
    > nie zbulwersował mnie tak jak inne,
    > czy to wbrew netykiecie?

    Zajmowanie się częścią wypowiedzi w ten sposób, że falszuje całość? Może
    nie wbrew netykiecie, ale wbrew ogólnym, cywilizowanym zasadom dyskucji.
    Widzisz w wypowiedziach dyskutantów fragmenty które ci pasują i w ten
    sposób wmawiasz im intencje, których nie mają. Każdemu się zdarza. Choć
    są tacy co im rzadziej a i tacy którzy z tego słyną. Z tymi drugimi na
    ogól mało kto dyskutuje po jakimś czasie aktywności na grupach;)

    Shrek

  • 126. Data: 2016-11-04 20:13:12
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    > Wybierając aletrnatywne środki transportu unikasz tej konieczności.
    > A na drogach jednego, jak widzę zatwardziałego, zawalidrogi mniej.

    -bez agresji-
    ale ja jadąc do pracy nie jadę torem wyścigowym tylko drogą publiczną

  • 127. Data: 2016-11-04 20:15:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-11-2016 o 20:07, Ed pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > trudno być miłym

    Ale musisz koniecznie robić to tutaj?
    To nie jest grupa dla zatwardziałych kapeluszników.

  • 128. Data: 2016-11-04 20:16:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-11-2016 o 20:13, Ed pisze:

    > -bez agresji-
    > ale ja jadąc do pracy nie jadę torem wyścigowym tylko drogą publiczną

    A jak daleko od prawej krawędzi jezdni?

  • 129. Data: 2016-11-04 20:16:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > nadjeżdzają pojazdy z naprzeciwka. Ruch jest dość duży.)
    > - brak predyspozycji na tyle, że warto rozważyć rezygnację z jeżdżenia

    Przyszedłeś pod radę dając naprawdę niewiele informacji. Ludzie
    wymienili więc wszystkie możliwe rozwiązania (być może a nawet napewno
    nie wszystkie trafne, ale skąd oni mają wiedzieć co konkretnie powoduje
    twój problem, skoro żadnych dodatkowych informacji nie przekazałeś). Nie
    spodobało ci się, więc się rzucasz. Bez sensu - nie chcesz słuchać
    odpowiedzi, to nie pytaj.

    > ja tylko szukam recepty na
    >
    > - bez agresji -
    >
    > kierowców pojazdów mechanicznych, którzy nie zachwują bezpiecznej odległości

    Jest jedna recapta i wszyscy ci to piszą - olać, a jak się da to ułatwić
    wyprzedzanie, żeby mieć pajaca z głowy. Wszelki straszenie stopami i
    wkurwianie spryskiwaczami to zabawa w głupiego i głupszego.

    Shrek

  • 130. Data: 2016-11-04 20:20:30
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

> [...]
    > tacy co im rzadziej a i tacy którzy z tego słyną. Z tymi drugimi na ogól
    > mało kto dyskutuje po jakimś czasie aktywności na grupach;)

    mną się nie trzeba przejmować, ja właściwie to już sie dowiedziałem tego co
    chciałem
    już kończe aktywnośc na grupie

    są ludzie (widać to doskonale na tej grupie), którzy są wg mnie normalni, są
    też i tacy dla których droga publiczna to coś na pograniczu toru wyścigowego
    i survivalu. Mam nadzieję, że dożyję czasu gdy Ci drudzy nauczą się
    normalnie jeździć lub beda jeździć ale autobusami.