  • 131. Data: 2016-11-04 20:27:25
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    news:nvimqi$ji9$15@node2.news.atman.pl...

    > A jak daleko od prawej krawędzi jezdni?

    nigdy nie mierzylem
    na pewno bliżej prawej krawędzi niż osi jezdni

    to czy jadę swoją połową jezdni nieco bliżej czy nieco dalej prawej krawędzi
    nie ma znaczenia w przypadku gdy coś jedzie z naprzeciwka, i tak nie ma
    miejsca na wyprzedanie, a tego dotyczą głównie te problematyczne sytuacje.

  • 132. Data: 2016-11-04 20:39:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ed,

    Friday, November 4, 2016, 7:51:13 PM, you wrote:

    [...]

    > nie omijam, tylko jeszcze go nie cytowałem
    > nie odnoszę się do każdego zdania a tylko do tego co mnie zaintryguje
    > nie zbulwersował mnie tak jak inne,
    > czy to wbrew netykiecie?

    Wbrew netykiecie jest cytowanie posta w całości i odpowiadanie na
    samym dole, bawiąc się w wycinanki i kopiowanie treści. Nie twórz
    nowych bytów - dostosuj się do istniejących zasad.

    > bardzo enigmatczne stwierdzenie,
    > po czym wnosisz?

    To widać, słychać i czuć. Jesteś bardzo typowym milenialsem. Młodszym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 133. Data: 2016-11-04 20:55:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ed,

    Friday, November 4, 2016, 8:20:30 PM, you wrote:

    [...]

    > są ludzie (widać to doskonale na tej grupie), którzy są wg mnie normalni, są
    > też i tacy dla których droga publiczna to coś na pograniczu toru wyścigowego
    > i survivalu. Mam nadzieję, że dożyję czasu gdy Ci drudzy nauczą się
    > normalnie jeździć lub beda jeździć ale autobusami.

    Ledwie wlazłeś na grupy dyskusyjne, nawet jeszcze się nie nauczyłeś
    norm tu obowiązujących a już oceniasz innych użytkowników. I
    szufladkujesz. Nie raczysz się nawet przedstawić, tchórzliwie chowając
    się za nic nie mówiącym nickiem.

    Podobnie z doświadczeniem kierowcy - ledwie zacząłeś a już uzurpujesz
    sobie prawa do oceny na podstawie wyrwanego z kontekstu fragmentu
    wypowiedzi. I grillujesz człowieka, o którym nie masz pojęcia. NIC o
    nim nie wiesz.
    Przyjmij do wiadomości, że w porównaniu z nim masz ZNIKOME pojęcie o
    prowadzeniu samochodu. Twoje opowieści o 1000 km jazdy po Szwajcarii
    są żałosne. Chcesz się licytować, gdy sam rozpocząłeś od tego, że
    jesteś początkującym kierowcą?

    Co do podziału kierowców na dobrych powolnych i złych szybkich -
    przejdzie za jakiś czas. Jak sam zaczniesz się zastanawiać, dlaczego -
    kwa nać! - ten kutas wlecze się na pustej po horyzont drodze o
    doskonałej widoczności i bez żadnych zagrożeń?

    Opisałeś banalną, codzienną sytuację drogową, którą nikt normalny się
    nie przejmuje tylko doprowadza do jej rozwiązania przyśpieszając lub
    zwalniając w zależności od okoliczności. Dostałeś od doświadczonego
    kierowcy właśnie takie rady i zamiast przyjąć je jak mężczyzna,
    wchodzisz w jakieś osobiste napierdalanki o mandatach.

    Po co ty przylazłeś? Ogłosić wszem i wobec swoje oburzenie, że ktoś
    próbował sprowokować do szybszej jazdy? Trzeba było zgłosić na
    policję, skoro tak bardzo bolało!
    Swoje zdanie na temat tego, że przekraczanie prędkości to zuuuuoooo i
    powoduje mandaty wygłosiłeś. I wystarczy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 134. Data: 2016-11-04 21:03:46
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    wiadomości news:49152274.20161104205530@pik-net.pl.invalid...
> [...]
    > Swoje zdanie na temat tego, że przekraczanie prędkości to zuuuuoooo i
    > powoduje mandaty wygłosiłeś. I wystarczy.

    W Twoj post patrze jak w zwierciadlo polskich drog

  • 135. Data: 2016-11-04 21:14:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > To ich przepuść.
    > W którymś ze stanów jest taki fajny obowiązek, że jak blokujesz
    > drogę 3 pojazdom, to masz zjechać (zatrzymać się) i ich
    > przepuścić.

    Dobrze że w Polsce nie ma. Byłby nadużywany. Już widzę te zjazdy
    jadących 90 bo hrabia chce jechać 120.

    > U nas obowiązku nie ma, ale każdemu któremu jadący za nim wydaje
    > się za szybki, polecam wykorzystać ten pakiet.

    pakiet jakie słownictwo łał

    Trzeba propagować bezpieczne zachowania na drogach :) 90km/h i dość.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 136. Data: 2016-11-04 21:26:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2016 o 20:20, Ed pisze:

> [...]
    > i survivalu. Mam nadzieję, że dożyję czasu gdy Ci drudzy nauczą się
    > normalnie jeździć lub beda jeździć ale autobusami.

    Słuchaj - generalnie kierowcy dzielą się na dwie grupy - kapeluszy co
    jadą wolniej od ciebie i pojebów co jadą szybciej;) Nie - to nie o
    tobie, tylko anegdotka, ktora pokazuje, że jak spojrzysz z szerszej
    perspektywy, to świat nie kręci się wokół ciebie, choć tobie może się
    tak wydawać. Więc ostrożenie z szufladkowaniem ludzi tylko na podstawie
    swojego (niewielkiego jak sam stwierdziłeś) doświadczenia na drodze.

    Pojeżdzisz, wyluzujesz się, zobaczysz, że jednak większość kierowców
    jest normalna, nikt cię zabić nie chce, i ogólnie to da się zyć i nawet
    czerpać przyjemność z jazdy. Czego ci życzę.

    Odstetek prawdziwych zjebów jest niewielki, tylko się mocno wyrózniają.
    EOT (koniec tematu).

    Shrek

  • 137. Data: 2016-11-04 21:27:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ed wrote:

    > W Twoj post patrze jak w zwierciadlo polskich drog

    popatrz w końcu w swój czytnik i go skonfiguruj.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 138. Data: 2016-11-04 21:27:23
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Swoje zdanie na temat tego, że przekraczanie prędkości to zuuuuoooo i
    > powoduje mandaty wygłosiłeś. I wystarczy.

    dobra, dobra,
    nie unoś się tak, bo Ci żyłka pęknie.
    OK, chciałem tylko podyskutować. Przeszkadza Ci to? Może mam inne zdanie na
    ten temat. Czy to zakazane?
    Nie było moja intencją nikogo obrazić, nie uzywałem wulgaryzmów (w
    przeciwieństwie do niektórych).
    Jeżeli ktoś się poczuł dostknięty, to przepraszam. Napisałem tylko to co
    myslałem po przeczytaniu zaserwowanych treści.
    A Tobie nie będę się spowiadał jak to sympatycznie napisałeś - "Po co ty
    przylazłeś?"

    OK, OK
    juz mnie nie ma

  • 139. Data: 2016-11-04 21:30:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ed pisze tak:

    > ja tylko szukam recepty na
    >
    > - bez agresji -
    >
    > kierowców pojazdów mechanicznych, którzy nie zachwują bezpiecznej
    > odległości a otrzymuję sugestie (oczywiście nie od wszystkich) że
    > to ja jestem problemem to trochę śmieszne czytać takie rzeczy od
    > zdawałoby się doświadczonych kierowców nie każdy jest na tyle
    > bogaty by pozwolic sobie na jazde +49km/h lub wiecej

    Receptą jest emigracja z Polski.

    Obcokrajowcy boją się jeździć w Polsce i pewnie jeszcze jakiś czas będą
    się bać tak jak ty. Sytuacja nie poprawi się szybko.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 140. Data: 2016-11-04 23:00:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 03.11.2016 o 07:14, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Jak jest gęsto to czasami tylko spod zderzaka dasz radę wyprzedzić.

    Nie ma nic gorszego, niż taka próba.
    Zdaję sobie sprawę, że są idioci próbujący takiego wyprzedzania, być
    może wątkotwórca miewa właśnie do czynienia z takimi debilami.
    Wtedy, ja już inni pisali, delikatnie zwalniać. Może kołek wreszcie
    jakimś cudem wyprzedzi.

    > "Trzymając normalną odległość i czekając na dogodny moment" spowodujesz
    > tylko to, że za chwilę będziesz miał dwóch do wyprzedzania, ktoś wskoczy
    > między wami i będzie jechał tamtemu na zderzaku czekając na okazję.

    Nie. To by znaczyło, że była dogodna okazja do wyprzedzania.
    I pizda nie wyprzedził. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl