    From: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zachowanie dystansu
    Date: Fri, 4 Nov 2016 20:07:37 +0100

    news:nvikrc$ihk$3@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 04.11.2016 o 19:38, Ed pisze:
    >
    > <cut>
    >
    > Zacytowałeś całego posta, żeby odnieść się do ostatnich akapitów. Niby
    > cytować potrafisz, a nie korzystasz. Na dodatek zachowujesz się ogólnie
    > mało elegancko obrażając dyskutantów (a przynajmniej takie odnosimy
    > wrażenie). Postaraj się być trochę znośniejszy, to i otoczenie będzie dla
    > ciebie milsze.
    >
    > Shrek

    trudno być miłym dla kogoś kto między innymi udziela rad które zdecydowanie
    podwyższyłyby prawdopodobieństwo nieprzyjemnego kontaktu z drogówką

    sugeruje mi bardzo mile:
    - jakieś wewnętrzne problemy,
    - brak umiejętności
    - że tylko mi się to przydarza (co jest oczywistą nie prawdą)
    - kursy jazdy przy prawym poboczu (to nawet śmieszne)
    - że jeżdżę "środkiem w sposób uniemożliwiający wyprzedzanie" (stwierdzenie
    z gruntu nie prawdziwe, wyprzedzić nie można zazwyczaj dlatego że
    nadjeżdzają pojazdy z naprzeciwka. Ruch jest dość duży.)
    - brak predyspozycji na tyle, że warto rozważyć rezygnację z jeżdżenia

    ja tylko szukam recepty na

    - bez agresji -

    kierowców pojazdów mechanicznych, którzy nie zachwują bezpiecznej odległości
    a otrzymuję sugestie (oczywiście nie od wszystkich) że to ja jestem
    problemem
    to trochę śmieszne czytać takie rzeczy od zdawałoby się doświadczonych
    kierowców
    nie każdy jest na tyle bogaty by pozwolic sobie na jazde +49km/h lub wiecej

    staram się być miły, czasm nawet sympatyczny
    ale staram się punktowac takich którzy próbują wciskać mi kit