    From: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zachowanie dystansu
    Date: Fri, 4 Nov 2016 20:20:30 +0100

    news:nvimeh$ktm$1@node2.news.atman.pl...

    > Zajmowanie się częścią wypowiedzi w ten sposób, że falszuje całość? Może
    > nie wbrew netykiecie, ale wbrew ogólnym, cywilizowanym zasadom dyskucji.
    > Widzisz w wypowiedziach dyskutantów fragmenty które ci pasują i w ten
    > sposób wmawiasz im intencje, których nie mają. Każdemu się zdarza. Choć są
    > tacy co im rzadziej a i tacy którzy z tego słyną. Z tymi drugimi na ogól
    > mało kto dyskutuje po jakimś czasie aktywności na grupach;)
    >
    > Shrek

    mną się nie trzeba przejmować, ja właściwie to już sie dowiedziałem tego co
    chciałem
    już kończe aktywnośc na grupie

    są ludzie (widać to doskonale na tej grupie), którzy są wg mnie normalni, są
    też i tacy dla których droga publiczna to coś na pograniczu toru wyścigowego
    i survivalu. Mam nadzieję, że dożyję czasu gdy Ci drudzy nauczą się
    normalnie jeździć lub beda jeździć ale autobusami.