  • Data: 2009-06-29 11:16:13
    Temat: Re: za dobry monitor?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sylwia" <s...@g...at> napisał w wiadomości
    news:4c283$4a47b2e9$5473847d$18832@news.chello.at...
    > a odpiszesz jaki masz monitor i jak u ciebie to wyglada ;)
    > np:
    > http://www.fotocommunity.de/pc/pc/mypics/1402701

    Ja mam teraz notebooka no name .. i w ciemnych partiach wszystko
    czarne.
    Nie wiem czy tak ma byc, pewnie tak, ale ten ekranik tez nie jest
    dobry i czern zaczyna sie wczesnie.

    A co konkretnie Ci sie nie podoba na innych monitorach ?

    Swego czasu musialem rozjasniac zdjecia, bo jak sie okazalo - za
    bardzo profesjonalny sprzet i zwykly ogladacz takiego nie ma :-)
    No ale to dawno temu bylo.

    Obejrzyj sobie np
    http://www.drycreekphoto.com/Learn/Calibration/monit
    or_gradient.htm
    http://www.lagom.nl/lcd-test/

    Szczegolnie sprawa gammy monitora
    http://www.lagom.nl/lcd-test/gamma_calibration.php

    U mnie czerwony ma ok 2.1, zielony 2.0, niebieski 1.8, a na bialym
    to tylko oczoplasu mozna dostac.
    A wszystko jeszcze silnie zalezy od kata patrzenia.

    J.