  • 1. Data: 2010-11-11 12:19:01
    Temat: z innej beczki ;-)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kto jeszcze jeździ z naklejką, bo od dłuższego czasu nie widziałem nikogo...

    ?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 2. Data: 2010-11-11 12:40:47
    Temat: Re: z innej beczki ;-)
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    > Kto jeszcze jeździ z naklejką, bo od dłuższego czasu nie widziałem
    > nikogo...
    >
    > ?

    Katowice: Ja czerwona Xantia
    Jaworzno: Gabryś granatowe Clio kombi
    Kraków: Staszek niebieski Nissan i srebrne Audi A4(?) Kombi
    Warszawa: Jerzu pomarańczony Renault Master
    Warszawa: Axel srebrno-beżowa Vectra
    Gdańsk: mszyma biała Felicja
    Gdańsk: Lepek granatowa Corolla

    To tak na szybko :)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 3. Data: 2010-11-11 12:44:24
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-11-11 12:40, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

> [...]
    > Jaworzno: Gabryś granatowe Clio kombi
    > Kraków: Staszek niebieski Nissan i srebrne Audi A4(?) Kombi
    > Warszawa: Jerzu pomarańczony Renault Master

    Warszawa-Wrocław-Przemyśl(?) - Stasio Podróżnik czarny RumSter

  • 4. Data: 2010-11-11 12:52:12
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Katowice: Ja czerwona Xantia
    > Jaworzno: Gabryś granatowe Clio kombi
    dodaj blekitne Twingo w nowej budzie Anety - zawsze mozna je obtitac i
    obkarteczkowac pod sadem/izba skarbowa na Damrota w Katowicach :-)
    Ogolnie nasze jedzidla czesto mozna spotkac w roznych rejonach PL i nie
    tylko ale glownie w GOPie
    > Kraków: Staszek niebieski Nissan i srebrne Audi A4(?) Kombi
    > Warszawa: Jerzu pomarańczony Renault Master
    > Warszawa: Axel srebrno-beżowa Vectra
    > Gdańsk: mszyma biała Felicja
    > Gdańsk: Lepek granatowa Corolla
    Marthen - butelkowa Miata/granatowe A3 i chyba Yaris Agi a ostatnio
    wozek coreczki - Tychy + GOP :-)
    Adam Franik - granatowe A3 w okolicach Gliwic + GOP
    Mirek - srebrna Vectra w okolicach Gliwic + GOP
    Asia - czarna Mazda 6 - Krakow i Katowice
    Saszki i jeszcze kilka osob, ktore braly ode mnie na zlocie naklejki :-)

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-11-11 13:20:28
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Saszki i jeszcze kilka osob, ktore braly ode mnie na zlocie naklejki :-)

    U mnie naklejki są już od kilku lat, na aucie i w zapasie ;)
    I tak jak kiedyś natrafialerm na kogoś od czasu do czasu, tak ostatnio lipa
    ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2010-11-11 13:21:07
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ja konstancin-wawa-piaseczno

    jak w koncu skrece jakis spot w wwie to partia naklejek bedzie do rozdania

  • 7. Data: 2010-11-11 14:01:07
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 12:19:01 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > Kto jeszcze jeździ z naklejką, bo od dłuższego czasu nie widziałem nikogo...
    >
    > ?

    Np. ja - WRC
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-11-11 14:03:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-11 12:52, Gabriel 'wilk' pisze:

> [...]
    > Asia - czarna Mazda 6 - Krakow i Katowice
    > Saszki i jeszcze kilka osob, ktore braly ode mnie na zlocie naklejki :-)

    Wrocław:
    Borys P. - Alfa 159SW grafitowa (jak dobrze pamiętam)
    Sebastian S. - Alfa 159 czarna
    Alti - e34 touring (ostatnio podobno jako parkingowy garaż dla wózka) i
    e46 jakieś (czy aby to ostatnie okleił, to nie mam pewności)
    Kenickie, czyli ja - granatowe 307.
    JF - mondek "w niesławnym dizlu"

    O kimś zapomniałem?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-11-11 17:17:53
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Kuba (aka cita) dokonał/a produkcji posta :

    > Kto jeszcze jeździ z naklejką, bo od dłuższego czasu nie widziałem
    > nikogo...
    > ?

    Ja bym jeżdżiła, ale nie mam naklejki, bo się mi zużyła na poprzednich
    samochodach :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 10. Data: 2010-11-11 17:22:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-11 17:17, JoAsienka pisze:
    > Pewnego ślicznego dnia Kuba (aka cita) dokonał/a produkcji posta :

    > Ja bym jeżdżiła, ale nie mam naklejki, bo się mi zużyła na poprzednich
    > samochodach :)

    Podaj łaskawie adres, to Ci wyślę. :)